Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hei
jeg er snart ferdig med min electricub. er det noe som kan anbefale ting og tang til dette flyet. har tenkt å utstyre det med 2std servoer og en mini servo. høres dette ut som en klokt valg?
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
Driver på med dette her sjøl...vel..det ligger påbegynt på hylla i hvert fall Kommer til å sette inn 3 mini (ikke miko, men det vil funke også) servoer for å spare vekt. Her er det nemlig mye å spare! Kanskje ikke så dumt siden jeg skal sette en OS 15LA i nesa på'n....
Hva slags motor/regulator/batterioppsett har du planer om å kjøre?
elektromotor. s-600 med gear, 40amp fartsregulator, 8,4V 2400ma batteri
jeg gidder ikke å sette inn en "bensin"motor siden jeg synes at det er mye gris. elektro er mye enklere
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
Enig med du angående griset. Hadde jeg skullet valgt så hadde det blitt et børsteløst LiPo oppsett, men nå hadde vi motoren liggende og kjøpte flyet for å ha noe å putte den i!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment