Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Smallsize i Oslo selger dette flyet. Har lest en del om det på rcuniverse.com, og det virker som mange går for anbefalt børsteløse motoren til eflight. er visst et bra fly, med masse potensiale. Spare spare.....
Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".
Synes jeg har lest et sted at det er noen som bruker AXI 2212/20 i mini funtana, noen som vet noe om det? Har en AXI 2212/34 som jeg skulle ha satt i et 3D fly men vet ikke helt hva. Vil den funke til mini funtanaen eller blir det flyet for tungt? Må sikkert ha ny regulator og nye batterier i tillegg..noen som har forslag?
Har sett en del som har flydd med axi motorer i denne. Men hvilken vet jeg ikke. Men det virker som det er litt knotete å få lagd motorfeste til axi'n, kontra å bruke eflight motorene. Som sagt, www.rcuniverse.com er stedet å lese om denne...
Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".
Kjøpte min for en stund siden hos Hobby Norge i Trondheim. Bruker oppsettet som anbefales av E-flite. Flyr aldeles nydelig, oppfører seg veldig likt 40 og 90 utgaven. Anbefales på det varmeste!
Har en kamerat som kjøpte dette. Satte inn det anbefalte oppsettetet fra E-flight med gearkasse. Bråka og fløy dårlig med det resultat at gearkassa røyk etter 2 turer.
Han kjøpte seg en Nippy 1812/100 og monterte.
Fløy unlimited alle veier, også så stille da...ooh, the sound...
-pål-
Some days even my lucky rocketship underpants won't help.
Har ikke så lyst på oppsett med gearkasse, men innser vel at min motor blir i minste laget. For å spare litt grunker må jeg heller finne et annet fly å sette motoren i.
Har en kamerat som kjøpte dette. Satte inn det anbefalte oppsettetet fra E-flight med gearkasse. Bråka og fløy dårlig med det resultat at gearkassa røyk etter 2 turer.
Han kjøpte seg en Nippy 1812/100 og monterte.
Fløy unlimited alle veier, også så stille da...ooh, the sound...
-pål-
Hørtes jo lovende ut... hvilken regulator og batteripakke brukte han da?
Bjørnar, Trondheim bkhans-1@broadpark.no
Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM
De er vistnok tomme for denne hos Hobby Norge. Er det andre i norge som selger den? eller enda bedre; Kan noen anbefale en utenlandsk web shop å handle den ifra?
Bjørnar, Trondheim bkhans-1@broadpark.no
Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM
de har den her i hvertfall http://www.modellhobby.com/
men det er til samme pris i SEK og jeg vet ikke hva kursen er bå. tror det blir dyrere. men på hobbynorge sa de til meg at de ventet den inn i månedsskiftet mai/juni og det er jo ikke så lenge til
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment