Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Video av LieRaider, Edge 540 og Zap fra 26.05.2005.
Video av LieRaider, Edge 540 og Zap fra 26.05.2005.
Litt moroflyging fra torsdagen. Begynner å få dreisen på helikoptergreier nå. Det ble ikkemed på videoen men jeg tok to runder med funnel og loopa nesten, hadde det ikke vært for at jeg mygga ut når jeg passerte vertikalen så. LieRaider er gøy også. Denne er blitt veldig tung (sikkert 250 g nå) pga alle reparasjonene og fordi den flyr med 830 3S batteri. Flytiden er bra, da, og det er kraft i massevis. Jeg flyr som ei drita kråke i videoen.
Kjempefin video, eneste problemet er at vi lett påvirkelige skjeler får det til å røkke i visa-avtrekkeren når vi ser sånt.. Bortsett fra det, keep`em coming
Forrsten, ei drita kråke flyr overraskende bra!! Prøv selv, hamburgerbrød og heimkok. Har store problemer med å stå oppreist, men når den først kommer i lufta virker den `nesten` upåvirket... samme med måse !
Flaks att det ikke ble større skader!
Det har vært nære på for meg ett par ganger også, men flaksen har vært på min side.
Hva slags oppsett har du på LieRaideren din?
Hjemmelaget dobbel CD-ROM motor med GWS DD-8040 - 37 g
Phoenix 10 regulator - 6 g
Apogee 3S 830 mAh batteri - 60 g
3 Waypoint W-060 servoer - 12 g
GWS Pico Rx - 4 g
Motoren trekker over 12 A på full gass på bakken og dytter enormt med luft. Kameraten min har en mer passende motor i sin Edge 540. Jeg lagde en tråd om den da jeg lagde motoren hans.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment