Har litt problemer med at e-starteren stiger ganske kraftig på full gass, noe mindre på halv gass. Hva kan dette skyldes/evnt hva kan jeg gjøre for å rette opp i det??
Har trimmet ganske kraftig nedover uten at det hjalp noe særlig (er alikevel vanskelig å se fysisk på roret at det er trimmet ned noe særlig så får forsøke å trimme ned enda mer kanskje)
Har også lagt i 4 gram ekstra i nesen, har nå totalt 12 gram i snuten. CG er litt i forkant av anbefalt så det skal ikke være baktungt.
Flyet er grisetungt (snaut 460 gram) så nå skal jeg snart sette opp en handleliste for oppgradering til 400 motor.
Noen som vet om en 400 motor med passende 3s batteri, esc og prop vil gi en stor forskjell i en e-starter i forhold til 2s 350 oppsett??
Har trimmet ganske kraftig nedover uten at det hjalp noe særlig (er alikevel vanskelig å se fysisk på roret at det er trimmet ned noe særlig så får forsøke å trimme ned enda mer kanskje)
Har også lagt i 4 gram ekstra i nesen, har nå totalt 12 gram i snuten. CG er litt i forkant av anbefalt så det skal ikke være baktungt.
Flyet er grisetungt (snaut 460 gram) så nå skal jeg snart sette opp en handleliste for oppgradering til 400 motor.
Noen som vet om en 400 motor med passende 3s batteri, esc og prop vil gi en stor forskjell i en e-starter i forhold til 2s 350 oppsett??
Comment