Unconfigured Ad

Collapse

tips til fly

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • william123
    • May 2005
    • 2330

tips til fly

hei!

noen som har et forslag til et fly som er 3D kapabelt og kan flys inne og ute?
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Bør vel gå for enten epp eller depron da? Er det det du har tenkt?

Noe spesielt du har sett på? De fleste depronmodellene er vel kapable til 3D... Men de er vel ikke akuratt de som er mest egnet for uteflyging.

Hvor stor plass har du innendørs og blåser det mye ute der du har tenkt å flyge?
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• joo
      MFN Skribent
      • Nov 2002
      • 6936

Som esmel sier er det ikke så greit å fly ute med alt som duger inne. Bortsett fra hvis du er tidlig ute på morran når det er helt stille, eller du bruker den siste timen før det blir mørkt en stille kveld.

Masse av saker i EPP: Blade, MisicBubble, Yak55 osv.
      Depron: Vertigo, LieRider, ShockFlyer osv.

Jeg har fløyet masse depronmodeller ute på stille dager. Mine favoritter er Vertigo og LieRider, men går du mye i bakken varer dem ikke lenge!

EPP er genialt, men det er vel Rock som har imponert meg mest og som har vart og vart og vart. Den er ikke den enkleste til 3D, men flott ellers!

Ellers flommer jo markedet over av sånt, bare sjekke rundt på nettet...
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• william123
        • May 2005
        • 2330

hei!

har sett på vertigo og lierider. man må jo ha børsteløs for å fly de flyene. tenkte litt på tiger mothen til gws eller stmodel yak 54...

d blåser vel litt dær jeg flyr...bor jo i bodø
        har ikke sett hvor stort det er innendørs, men tenkte at jeg skulle begynne når jeg fikk et fly som kan flys inne
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

Comment

• william123
          • May 2005
          • 2330

hei!

har sett litt på forumet og fant et fly som var stilig! en cobra i EPP fra potensky...men finner ingen i norge som har dette flyet...fant hobby lobby i usa...men er ikke helt begeistret av å handle fra usa

sto jo at griffin hadde det, men jeg fant det ikke der

men må kanskje få cub`en opp i lufta før jeg kjøper et nytt fly
          William Jul Ringkjøb
          Bodø MFK

Comment

• joo
            MFN Skribent
            • Nov 2002
            • 6936

Hmmmmm...

Jeg lurer på at ikke alle brukerne av MFN er klar over hva som skjuler seg under de forskjellige menyene...
            Selv om dette er et ganske ungt forum nærmer det seg 40 reviews av modeller og flere er på gang. Lurer meg veldig på om det ikke er en test av Potensky Cobra et sted, kanskje hvis man titter på forsiden, til venstre under "Artikkeltema" og velger "Fly", ser at der er foreløpig 6 sider, velger side "2" og fiiinleser litt...

Comment

• tyor
              • Mar 2005
              • 9757

ehhh JOO det var vel det william123 hadde sett, men det står griffin som forhandler og det finnes ikke på siden til griffin. kanskje fiiinlese litt før man svarer også
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

Comment

• joo
                MFN Skribent
                • Nov 2002
                • 6936

Shit tyor
                Sånn er det når man er stor i kjeften...

Comment

• tyor
                  • Mar 2005
                  • 9757

yepp her må man passe på og ikke slenge med leppa .

men du fikk jo fram det at det er mange review av både fly og utstyr på siden her. det er jo som du sier sikkert mange som ikke har oppdaget det. sjekker alltid det først når jeg finner ett fly jeg har lyst på. var jo derfor jeg kjøpte ouya .
                  Tom Nohr
                  Tennisveien 9
                  2450 Rena

Frsky taranis 9+
                  Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                  Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                  + diverse små ting

Comment

• joo
                    MFN Skribent
                    • Nov 2002
                    • 6936

Bra tyor, og flott at du kom med tilbakemeldinger under review-tråden. Det er slike ting som gjør at forumet lever
                    Og ja; sikkert ikke alle som er klar over hvor mange artikler som fins...

Ble litt forbauset sjøl da jeg myste gjennom og så at det virkelig begynner å bli litt å lese på under de forskjellige temaene. Til høsten er det to år siden MFN kom i denne formen, ikke verst at her er så mye lesestoff allerede, og mer kommer det. Hurra for sjefen/red som dro dette i gang!

Og litt topic: fløy et par turer i går kveld med LieRideren min (depronfly fra Ultramicro). Den flyr veldig rettlinjet og mer likt et "normalt" fly enn Vertigo. Skulle jeg bygd en ny hadde jeg lagt inn mindre høyretrekk! LieRideren flyr gjerne gjennom Vingtreff i sedat tempo med drøyt halv gass på Klepakeren med små 3S LiPo Lett å bygge rett siden der er mer "not og fjær" enn på Vertigoen. Men Vertigo er fremdeles min 3D-favoritt.

Comment

• Guest

#11 Unapproved

Griffin fortsatt forhandler Cobra fra Potenski - det er websiden som trenger lit updateringer...

Comment

Working...