Unconfigured Ad

Collapse

fikk min første børsteløs i dag

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joo
    MFN Skribent
    • Nov 2002
    • 6936

Veldig sannsynlig at det er batteriene dine som presses så hardt at spenningen faller under cut-off grensa. Som nødløsning fram til du får handla 5-6 nye batterier kan du sette på en mindre propell.

Skulle jeg valgt batterier i det oppsettet hadde jeg vaklet mellom FlightPower Extreme 1050mAh/1600mAh hos Griffin.. Men FlightPower er ikke de rimeligste.

Hos RS har det kommet inn et nytt, rimeligere merke (Sky Holic) som er rimelige. Kanskje et par 3S 1350 av dem? http://www.rs-hobbyimport.no/3_celle...ly/li-poly.htm

Eller E-Tec 1250 eller 1700, (Moss Hobby)

Osv.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• tyor
      • Mar 2005
      • 9757

har bestilt 2 stk e-tec 1700 fra moss hobby de er litt tyngre en noen av de andre, men så er det ikke noe 3D fly heller. får jo litt lengre fly tid, også kan de jo brukes i ett litt større oppsett seinere
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

Comment

• Tua
        • Feb 2005
        • 29

Hei
        Hvis motoren kutter når du gir gass er det mest sannsynlig batteriet ditt som er problemet. Det klarer ikke levere nok strøm -spenningen faller og motoren kutter. Har erfaring for det med heli, ikke morsomt og kun en fix - bedre batteri (berdre = mer utlading)

Comment

• Tua
          • Feb 2005
          • 29

så ikke at det var side to før nå

Comment

• tyor
            • Mar 2005
            • 9757

takker for tipsene. . Nye batterier er på vei så får vi håpe at det fungerer bedre.

Har også en del vibrasjon i flyet på høyt turtall. har prøvd å ballansere propell og både apc og gws propell men ingen forskjell. den vibrerer ikke hvis jeg kjører bare motor uten propell. lurer litt på om motor festet jeg laget er litt for mykt. brukte en veldig tynn fineer plate som jeg festet motoren på også skrudde jeg den fast i firewallen på flyet. tenkte kanskje å prøve med aluminium og gummi mellomlegg.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

Comment

Working...