Announcement

Collapse
No announcement yet.

3M Spray Adhesive super 77 hvor får jeg tak i det????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3M Spray Adhesive super 77 hvor får jeg tak i det????

    hei jeg har nettopp kjøp meg 2 zagi vinger fra towerhobbies.com en børsteløs og en seiler zagi 5c og zagi tazz alt jeg mangler er det limet noen som vet hvor man får tak i det er veldig taknemlig for alle svar her er en link til åssen limet ser ut --->http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin...&I=LXBB93&P=ML

    og det går ikke ann å kjøpe det derfra for de som lurte for det er brannfarlig og da klikker flytransport folket og greier så de som er keen på sånne ting og lipo batterier fra towerhobbies sorry de har ikke lov til å sende det via fly
    |Pico Stick|Great planes spirit arf 2m R.I.P?|
    |Great planes electrostreak|Sagita EPP|Zagi 400x|
    |Zagi 5C|Zagi Tazz|Vertigo 75%|Cobra epp|

  • #2
    det er vel bare kontakt lim i spray form. fås på møbelvare/bygghandlere tror jeg. og selvfølgelig biltema holdt på å glemme modellbyggerens utstyrs butikk nr 1
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      tåler epp zap og lignende vet isopor blir herpa av det

      Originally posted by tyor
      det er vel bare kontakt lim i spray form.
      det er det som er problemet det er vel et av de eneste som IKKE spiser isopor epp og jeg vil ha det i sprayform siden det er det som er anbefalt av trick rc (de som lager zagi) og mann sparer vekt på det (enklere å spraye på vingen i et super tynt lag men tak for svaret for vel sjekke opp med maxbo og sånt da
      |Pico Stick|Great planes spirit arf 2m R.I.P?|
      |Great planes electrostreak|Sagita EPP|Zagi 400x|
      |Zagi 5C|Zagi Tazz|Vertigo 75%|Cobra epp|

      Comment


      • #4
        Jeg har kjøpt dette på Maxbo! (husebysletta i Lier)

        Har sikkert dette hos andre Maxbo-sjapper også...

        mvh.
        Ole André

        Comment


        • #5
          Kontorrekvisita butikker bruker også å føre denne typen lim.
          Dersom de fører 3M produkter, noe de fleste gjør?

          Comment


          • #6
            Kan bruke spraylim på box fra Biltema som en erstatning. 50kr for 400ml

            Comment


            • #7
              Berner Spraylim funker , men er dyrt. Limet har drivgass/løsemiddel som kan "spise" opp isopor, men funker bra hvis man sprayer ett tynt lag , venter 5-10 min til løsemiddelene er dunsta bort, så kan man planke med f.eks Balsa. (limet kleber fortsatt bra etter 10 min ).

              -Exlex-
              ____________________
              : -Exlex-
              : Thor Arne Jensen
              :::::::::::::::::::::::::::

              [Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)

              Comment


              • #8
                For en stund siden ble det varslet om at 3M hadde endret sammensatningen på 77 slik at det inneholdt aceton. Aceton spiser skum.

                Hva med å bruke vannbasert kontaktlim fra Casco? Sitter mye bedre enn 3M, kan vaskes bort med vann (FØR det tørker), lukter ikke (dvs. kan legges på inne mens fruen er hjemme) men er ikke like lett å legge tynt. Og så tar det noen minutter mer i tørketid.
                Anders Valland
                Trondheim

                Comment

                Working...
                X