Er det noen som har testa denne ?
Unconfigured Ad
Collapse
Electric Variable Pitch Prop
Collapse
X
-
Pål på SmallSize har såvidt jeg veit handla inn en sånn en. De har også en fiffig løsning på Ohio Models.
Depronsesongen er ikke helt over oss enda, men litt senere i høst så skal et sånt oppsett prøves, ja!!Odd Sundet
http://www.imacnorge.no -
Den samme Pål kjøpte ett eksemplar til meg også. Jeg har satt den sammen, men den er ikke prøvd ennå. Mekanismen er enkel, men samtidig robust. I typisk amerikansk tradisjon er alle set-skruer i tomme-mål,- æsj... Den skal inn i en Shockflier til vinteren.Comment
-
Jeg har lyst... Tenkte å hive den i en Colibri fra Ultramicro.
Er en del diskutert på RCGroups som har egen tråd på tingen! Kan være verdt å lese litt der og se hva folk erfarer både for speedsetting og servovalg. (Men nu skal jeg ut og fly på hang)
Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
hei
er det ingen i norge som forhandler vp prop. sett ?
Hobby lobby tar jo 8$ i gebyr og så kommer porto, toll og gebyrer fra posten i tilleg, har aldrig bestilt derfra så hvis noen har erfart noe annet så si gjerne ifra.
sigveSigve Haugsnes
Alt flyr.....det trenger bare stor nok motor
sigve.haugsnes.net
www.youtube.com/bergenflyerComment
-
Jeg bestilte en stor motor fra Hobby-Lobby for litt siden og valgte Fedex. Det tok tre-fire dager for motoren å reise til Norge, og så en uke til den kom frem til meg på Bardufoss.
Jeg er sikker på at Moss Hobby kan skaffe VP-settet til Ikarus.Comment
-
Jeg fikk mitt sett fra http://espritmodels.com
De er raske og greie og ikke så høytidelige med beløpet på pakka.....____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Moss hobby har faktist settet til ikarus på lager....
sigveSigve Haugsnes
Alt flyr.....det trenger bare stor nok motor
sigve.haugsnes.net
www.youtube.com/bergenflyerComment
-
Originally posted by sigveMoss hobby har faktist settet til ikarus på lager....
sigve
Tror kanskje det blir billigere å bestille fra hobby-lobby....Morten SmøraasComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment