Unconfigured Ad

Collapse

AXI 2208/20

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yul_brünner
    • Sep 2004
    • 249

AXI 2208/20

Hei.. Lurer på litt på nevnte motor.

Har lest litt på MFT.nu sine test data sider, men blir liksom ikke noe klokere, når jeg leser andre i forumet som sier den brenner fort ved 3c li-po, dog trekker eks. vis en Formosa på 510gr. uten problemer..

Noen fler som har denne motoren?? som kan dele sine erfaringer med meg da jeg føler den ikke yter som den skal!!

Jeg har kjørt den i en J3 Cub med E-tec 2 og 3c 700mha, Phx10 reg.
    Har testet den i en hjemmelagd doning basert på Hughes B1 Racer, som døde

Cuben blir liksom helt grei, veldig kul i Low-pass og generell "Bakkeeffekt" flyging, men Cuben er liksom en fugl som vil rett frem, stall eller flotte 8-tall

men for å holde meg til original tanken, Noen som har herlig info om motoren, bateri og regulator oppsett, som funker "optimalt"
    Motoren skal inn i en GWS Tigermoth 350d (original motor er GWS 350 m/gear, som tok kvelden etter en liten stund. Har en Speed 300 i mellomtiden som funker bedre, merklig nok
    Joachim
  • tyor
    • Mar 2005
    • 9757

hei har ikke noen erfaring med den motoren men det står litt om den her i hvertfall og ser ut som om de anbefaler 2s http://www.aircraft-world.com/prod_d...axi2208-XX.htm
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

Comment

• Yul_brünner
      • Sep 2004
      • 249

Takker for svar.
      Har tittet litt, og tekniske data er jo en ting, men jeg er mer interessert i "hands-on" info
      Joachim

Comment

Working...