Hei.. Lurer på litt på nevnte motor.
Har lest litt på MFT.nu sine test data sider, men blir liksom ikke noe klokere, når jeg leser andre i forumet som sier den brenner fort ved 3c li-po, dog trekker eks. vis en Formosa på 510gr. uten problemer..
Noen fler som har denne motoren?? som kan dele sine erfaringer med meg da jeg føler den ikke yter som den skal!!
Jeg har kjørt den i en J3 Cub med E-tec 2 og 3c 700mha, Phx10 reg.
Har testet den i en hjemmelagd doning basert på Hughes B1 Racer, som døde
Cuben blir liksom helt grei, veldig kul i Low-pass og generell "Bakkeeffekt" flyging, men Cuben er liksom en fugl som vil rett frem, stall eller flotte 8-tall
men for å holde meg til original tanken, Noen som har herlig info om motoren, bateri og regulator oppsett, som funker "optimalt"
Motoren skal inn i en GWS Tigermoth 350d (original motor er GWS 350 m/gear, som tok kvelden etter en liten stund. Har en Speed 300 i mellomtiden som funker bedre, merklig nok
Har lest litt på MFT.nu sine test data sider, men blir liksom ikke noe klokere, når jeg leser andre i forumet som sier den brenner fort ved 3c li-po, dog trekker eks. vis en Formosa på 510gr. uten problemer..
Noen fler som har denne motoren?? som kan dele sine erfaringer med meg da jeg føler den ikke yter som den skal!!
Jeg har kjørt den i en J3 Cub med E-tec 2 og 3c 700mha, Phx10 reg.
Har testet den i en hjemmelagd doning basert på Hughes B1 Racer, som døde

Cuben blir liksom helt grei, veldig kul i Low-pass og generell "Bakkeeffekt" flyging, men Cuben er liksom en fugl som vil rett frem, stall eller flotte 8-tall
men for å holde meg til original tanken, Noen som har herlig info om motoren, bateri og regulator oppsett, som funker "optimalt"
Motoren skal inn i en GWS Tigermoth 350d (original motor er GWS 350 m/gear, som tok kvelden etter en liten stund. Har en Speed 300 i mellomtiden som funker bedre, merklig nok

Comment