Unconfigured Ad

Collapse

Forslag til elektrofly #2?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alf Surdal
    • May 2005
    • 680

Forslag til elektrofly #2?

Noen forslag?

Bør være forholdsvis lettflydd, men er ikke helt nybegynner lenger da jeg har en del timer i lufta med e-starteren. synes den begynner å bli litt kjedelig nå. Ønsker muligheter for litt akro.

Har en hyperion Z 2213-20 i e-starteren som jeg tenker å flytte over i det nye flyet så det er snakk om 3s lipo. Har også en ACT 6ch mikromottaker som skal brukes. totalvekt inkludert batteri bør nok ikke noe særlig over 500 gram tenker jeg vis det skal bli snakk om vertikalflyging...
    Alf Surdal
    Hovsherad
  • tyor
    • Mar 2005
    • 9757

hva med en formosa
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

Comment

• Alf Surdal
      • May 2005
      • 680

Har tenkt litt på det, men egentlig funnet ut at jeg vil unngå isopor..
      Alf Surdal
      Hovsherad

Comment

• kapia
        • May 2005
        • 1435

dei selger noen balsa fly på elefun.... husker ikke merke, men du kan no se...

Comment

• Alf Surdal
          • May 2005
          • 680

kapia:

hva med den SU 31 jeg ser du har, vil den funke som nummer 2, eller kanskje Ekstra 300L?

Se her http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=3490

og her http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=3478

Tror jeg har det perfekte utstyret for disse modellene allerede fra e-starteren...
          Alf Surdal
          Hovsherad

Comment

• ØRN-BJØRN & JØRN
            • May 2002
            • 178

Allt om hobby hadde for en stund siden tegninger av en akrobatisk parkflyer. Den fly med Graupner Speed 300 motor gearet 1:5 og 8 500 AR celler. Den hovret første 30 sekundene av flyturen. Vekta kom på ca. 450 gram Med de motorene som ble brukt i Wild Beast (gearet 370) og Li- Po batterier, skulle du komme langt med lett lommebok. Så ganske grei ut også. Har bygget en "Slow Silver" etter lignende tegninger fra samme blad, og det gikk greit.

Comment

Working...