Jeg har lagt merke til at det har vært litt stille fra Hr. Klepaker sin side her på forumet... Jobber han/du med ny duppedings som vi gleder oss til å se????
Unconfigured Ad
Collapse
Ny Klep-X??
Collapse
X
-
Tags: None
-
Originally posted by Yul_brünnerJeg har lagt merke til at det har vært litt stille fra Hr. Klepaker sin side her på forumet... Jobber han/du med ny duppedings som vi gleder oss til å se????
Her i Larvik har vi nå startet indoorsesongen så mye av oppmerksomheten min er rettet mot akkurat det.
Etter mange år med sølete fly og noe heli har disse små deprongreiene - alt som er smått - blitt hovedinteressen.
Jeg fikk forøvrig i hus en CBA II batteritester i går, så nå skal jeg se litt på hvordan mine ulike lipobatterier oppfører seg.
Sammen med Power Analyzer pro kan man avsløre litt av hvert.
At jeg er litt opptatt av slike måledupeditter har mere med gammel vane og sammenskruing å gjøre enn å proklamere at alle på død og liv må måle alt mulig for å ha glede av denne hobbien. -
He he!
vel da er det vel bare å ønske lykke til med målinger og testing. Vi hører vel grundig fra deg når ting er testet og godkjent/forkastet.
Har også hørt at det er noen i Drammen/oslo område som har anskaffet seg en vann-jet "Fres"... Så her er det vel noen som ønsker utskjæringer i alu eller titan.JoachimComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment