Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Om du har interesse for micro RC finnes det en glimrende online magasin fro akkurat dette. Det koster $12 å abonere på det og jeg kan anbefale det varmt!
Om du har interesse for micro RC finnes det en glimrende online magasin fro akkurat dette. Det koster $12 å abonere på det og jeg kan anbefale det varmt!
Jesss!!!!
MicroInvent var plassen sin. Her fant jeg det jeg er på utkikk etter. Jeg disponerer en gymsal på 10 X 20 m (en lærers privilegium) og Tramp peanut size krever ikke mer enn 10 X 6 m (3m's høyde). Her er nok modellen for meg. Så takk for linkene.
Får sende en mail til MicroInvent og finne ut hva stasen kommer på med alt tilbehør. Må nok kjøpe lader også, for laderen min kan ikke lade lavere enn 250 mA. Disse modellene bruker en celles LiPo på bare 140 (om jeg husker rett) mAh.
Jesss!!!!
MicroInvent var plassen sin. Her fant jeg det jeg er på utkikk etter. Jeg disponerer en gymsal på 10 X 20 m (en lærers privilegium) og Tramp peanut size krever ikke mer enn 10 X 6 m (3m's høyde). Her er nok modellen for meg. Så takk for linkene.
Får sende en mail til MicroInvent og finne ut hva stasen kommer på med alt tilbehør. Må nok kjøpe lader også, for laderen min kan ikke lade lavere enn 250 mA. Disse modellene bruker en celles LiPo på bare 140 (om jeg husker rett) mAh.
Dette skal bli greier!!
Arnfin
Har hørt mye bra om Microinvent, de som har handlet der har vært storfornøyd! De scalamodellene skal være meget flotte. Sikler litt på en Nieuport 11 Peanut size. Vi får se om pappa kjøper en julegave til seg selv
Om du bestiller derfra gi et lite vink her på forumet når modellen har hatt sin jomfrutur!
Nieuport ser skikkelig kjekk ut - kjekkere enn Tramp, men jeg ser at den krever noe mer plass - 20 X 15 m (6 m høyde under taket), så det må nok bli Tramp'en på meg.
Skal så absolutt fortelle dersom lommeboka takler kjøp nå i disse njuletider. Om ikke, så blir det i alle fall kjøp en gang utpå nyåret!
PS: Synd de ikke har videosnutter av diss modellene. Det hadde vært kjekt å se hvordan de flyr!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment