Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har bygget en i den størrelsen. Det var ett omfattende byggesett siden alle detaljer bygges med spanter og stringers. I tillegg er utstansningen av delen dårlig noe som gir elendig passform på de sporene som stringerne skal passe i. Dette gir fort litt mye lim for å få det til å sitte. (Hadde vært bedre å kunne kutte de selv)
Modellen kan bygges i 3 utgaver: display, strikk eller linestyrt. De var konstruert før dagens parkflyers kom, så som du nevner er elektro i dag ett godt alternativ. Jeg bygget min som display modell (F4U Corsair, naturligvis) og den har flaps, innfellbart understell, carrier krok, vinger som kan felles opp og full cockpit. Jeg benyttet litespan i steden for det gebrekkelige silkepapiret som fulgte med. Det var imidlertid fortsatt enn utfordring å få det noenlunde pent. I tillegg ble propell og hovedhjul byttet (prop. som fulgte med var kun to balsaklosser)
Sikkert også bra til elektro da det blir en lett modell, men mye arbeid.
Den så jo riktig fin ut den der Hvordan er det når du først har bygd den. går det da og ta av/på vingene for eks. tenker på for å få tilgang til radioutstyr. hdde jo vært kult å bygd en "park flyer" med flaps og optrekkbart understel osv.
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Jeg laget to skruefester under for å ta av og på vingen, det vil gi bra tilgang til radioustyr / batteri. Retracts er sikkert mulig på flere modeller men en utfordring på F4U da disse også roterer. På en annen modell kan sikkert GWS sine benyttes.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment