Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Poll: hvor mange av brukerene av forumet skal til Ekeberg 22/1
Poll: hvor mange av brukerene av forumet skal til Ekeberg 22/1
Tenkte jeg skulle kjøre en kjapp poll på hvor mange av brukerene her på forumet som har tenkt seg til Ekeberg den 22/1
For de som ikke er så kjent med poll saken , dette er en Public poll så hvis man trykker på ett av tallene på statestikken får man opp hvem som skal hva .... bare til opplysning.
57
Ja, for å fly
17.54%
10
Ja, som publikum
29.82%
17
Nei
52.63%
30
Last edited by -Exlex-; 17-01-06, 13:50.
Reason: Tilleggsopplysning om poll
Er jo to på forumet som har møteplikt... En for å fly og en for å ta bilder... Men tar vel med en Coliebri hvis den blir ferdig, ga opp min pylon-modell etter to forsøk, min flyr ikke mer enn 12,5 meter!
Er jo to på forumet som har møteplikt... En for å fly og en for å ta bilder... Men tar vel med en Coliebri hvis den blir ferdig, ga opp min pylon-modell etter to forsøk, min flyr ikke mer enn 12,5 meter!
Vi kan ta bølgen for deg, så kanskje du kommer deg en runde på banen!
Seriøst: Ta den med, vi må da finne ut hva som er feil med den.
Slik er det når man åpner klaffen her på forumet vet du Jo, bare spør meg ...
Jeg utfordrer deg til duell... hehe har kanske sjangs hvis flyet ditt ikke flyr lengre enn 12,5 m hoho
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment