Unconfigured Ad

Collapse

Der brant stryker motor #2 opp

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alf Surdal
    • May 2005
    • 680

Der brant stryker motor #2 opp

Etter ca 20 minutter flyging tok den nye stryker motoren kvelden, har en til liggende, men vet ikke om jeg gidder å sette den i. Kunne sikkert fått bedre levetid med en noe mindre propell og med å ikke fly bånn pinne nesten hele tiden.. men det er jo ikke no gøy! dess fortere dess bedre. blir vel børsteløs på strykeren og da snart, tror det er bonusmåned i mars så det passer jo bra!

en annen ting som skjedde i dag var at esc slo seg av når jeg skulle dra strykeren ut av en inverted, gikk rett i bakken, opp ned. heldigvis tåler disse vingene mye så det ble bare noen småskader. fant ut at det som skjedde var at batteriet ble presset mot knappen som man skrur på (og av) esc med når jeg dro rett opp, opp ned.
    Alf Surdal
    Hovsherad
  • william123
    • May 2005
    • 2330

farlig det med knapper som kan bli slått av av litt løse ting...
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• jørgen123
      • Jul 2005
      • 706

gjore nesten samme tingen i Cargoen, bare ikke i luften hver gang jeg satt på canopy stoppet allt av elektronikk, helt til jeg sjønte at av og på bryteren lå i klem mellom batteri og canopy. det er skummelt med slike ting som ligger løst og kan slå av alt av elektronikk...
      Jørgen Wake Stensen
      Bodø MFK
      Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!

Comment

Working...