Etter ca 20 minutter flyging tok den nye stryker motoren kvelden, har en til liggende, men vet ikke om jeg gidder å sette den i. Kunne sikkert fått bedre levetid med en noe mindre propell og med å ikke fly bånn pinne nesten hele tiden.. men det er jo ikke no gøy! dess fortere dess bedre. blir vel børsteløs på strykeren og da snart, tror det er bonusmåned i mars så det passer jo bra!
en annen ting som skjedde i dag var at esc slo seg av når jeg skulle dra strykeren ut av en inverted, gikk rett i bakken, opp ned. heldigvis tåler disse vingene mye så det ble bare noen småskader. fant ut at det som skjedde var at batteriet ble presset mot knappen som man skrur på (og av) esc med når jeg dro rett opp, opp ned.
en annen ting som skjedde i dag var at esc slo seg av når jeg skulle dra strykeren ut av en inverted, gikk rett i bakken, opp ned. heldigvis tåler disse vingene mye så det ble bare noen småskader. fant ut at det som skjedde var at batteriet ble presset mot knappen som man skrur på (og av) esc med når jeg dro rett opp, opp ned.
Comment