Unconfigured Ad

Collapse

Megax 300 med 2.8:1 eller Gws 350motor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BT.
    • Oct 2005
    • 80

Megax 300 med 2.8:1 eller Gws 350motor

Tenkte jeg skulle handle fly igjen http://www.tekniskhobby.no/shopeleme...1227&pid=17802 Og dette flyet har anbefalt med en Megax 300 med 2.8:1 .Men jeg har en orginal motor etter e-startern: Gws 350motor men 5.33.1. Er det noen som kan fortelle meg om dette vil fungere? Eller blir det heilt feil... Er ikke helt inne på elektro og giring.. Vil det bli for krafig motor eller ?
    Håper noen forstår dette dumme spørsmålet....vet ikke heil kor i ska ord legge meg....
  • Alf Surdal
    • May 2005
    • 680

tja. vekten er ikke så ulik en e-starter så det vil nok fly. men nå flyr ikke e-starteren no særlig med originalmotoren heller da. ville personlig gått for kraftigere saker, børsteløst, f.eks en hyperion Z2213, den har funka bra i e-startern i alle fall.
    Alf Surdal
    Hovsherad

Comment

• BT.
      • Oct 2005
      • 80

ok kanskje begynne å sjå på børsteløse motorer og bli enda meir forvira innen elektro

Comment

• Alf Surdal
        • May 2005
        • 680

bruk noen timer på å sette deg inn i sakene, er ikke så komplisert som du tror. eneste ulempen med børsteløst er prisen, skal du ha den motoren som jeg nevnte sammen med en passende regulator kommer en fort opp i en tusenlapp. men passer en godt på dem kan de vare i det uendelige og brukes i mange modeller, veldig lite slitasje i en slik motor siden kraften overføres med magnetfelt i stedet for børster.
        Alf Surdal
        Hovsherad

Comment

Working...