Hvilket elektrofly passer best til en "amatør"? ER på jakt etter et fly som er stabilt og tåler en ukontrolert/hard landing. Må også være enkelt å bygge. Pris med fult utstyr max5000
Unconfigured Ad
Collapse
Elektrofly til nybegynner
Collapse
X
-
Estarter er bra fly
finnes andre også men jeg er veldig for nøyd med mitt
tålt mange krasj rett i bakkenBegynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
Comment
-
Enig i det kjøp gjerne en av pakkene med børsteløst fra elefun (e-starter), men styr unna den senderen som følger med. gutta på elefun bytter den sikkert ut med en bedre slik at du alikevel kommer under 5000 som var budsjettet ditt. en skikkelig radio er en god investering og skulle du bli lei kan den alltid selges uten å tape for mye penger.Alf Surdal
HovsheradComment
-
My advice would be to get yourself a model with high wing, flat Clark y section, elevator and rudder only, around 5 degrees dihedral and as large as you can afford (large models have more inherent stability and thus are easier to fly).Ken Bates
Never Mind the LabelComment
-
MiniMag er en ny søt liten nyhet fra MPX, men husk at stroebroren Magister er mye større og sannsynligvis langt bedre å fly. Den leveres i RTR-sett (Ready-To-Run) for 3.450.-. Er ikke sikker hva slags sender som er med men tror det er noe Hitec...Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
Originally posted by jooMiniMag er en ny søt liten nyhet fra MPX, men husk at stroebroren Magister er mye større og sannsynligvis langt bedre å fly. Den leveres i RTR-sett (Ready-To-Run) for 3.450.-. Er ikke sikker hva slags sender som er med men tror det er noe Hitec...Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Famous last words? Hey watch this!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment