Er det noen som vet når Formosa 2 kan dukke opp i Norge?
Unconfigured Ad
Collapse
Formosa 2
Collapse
X
-
-
den er vel en del større
108cm i vingespenn i motsetning til 90cm på den gamle. også leveres den med mye kraftigere motorsystem.Last edited by tyor; 13-02-06, 17:33.Comment
-
ooooo..
Den må jeg ha. Noen som har en link?Comment
-
Originally posted by tomasjoooooo..
Den må jeg ha. Noen som har en link?Geir Amund LindbergetComment
-
-
Comment
-
den enkleste måten å få den i balanse på er vel å sette i en oversize børsteløs som har omtrent samme vekt som dual børste systemet til gws? da får en bra med kraftoverskudd i alle fall!Alf Surdal
HovsheradComment
-
eller en bra børsteløs motor med nok power og en monster lipo pakke så langt fram man får den
nicad batterier vil vel kanskje også fungere siden man sparer veket på børsteløst.
lest på siden til gws at den motorpakken som var anbefalt veide 133 gram!
her er de tmye å spareWilliam Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
-
Tower hobby har dem i slope glider versjon til knapt 44$ men frakt og moms er jo mere . Håper at noen tar inn den versjonen her til landet .Børstemotorer er kortvarig glede uansett med 11v
Elefun har jo wanma 4000 3s batterier som veier 260gr så kombinert med en lett kraftig børsteløs motor burde det gi bra fraspart og laaaaaang flytid.Geir I WalderhaugComment
-
ja, og god balanse uten å bruke bly i nesaWilliam Jul Ringkjøb
Bodø MFK
-
Sendte en forespørsel til elefun om flyet og dette er hva de svarte meg.
Hei
Formosa 2 har stått på bestilling i et år snart, men vi har ikke fått det enda, men vi kommer til å ta det inn, og mest sannsynelig i slope versjonen.
mvh
teodor
Geir I WalderhaugComment
-
hva vil det si at det er slope glider versjon?William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment