I dag gjorde jeg det det siste av motormotering på min Blade XL, en svær EPP-elektromodell på 1,5m eller noe slik. Prøvde litt motortrekk i stua og da skjedde det. (Det hører til saken at flyet ble kjøpt brukt - men trodde nok at det ikke ville være så ille...).
Allerede på 1/3 trottel merket jeg at her er det krafter i bøtter og spann, fikke holde flyet hardt! på ca 1/2 trottel ga hele motorfeste opp. Hele driten slapp fra nesen i en sky av EPP. Så etter dette at hele motorfestet var limt fast i omganger (hadde sikkert skjedd før)...
Kan ikke tro at jeg orker bygge opp hele nesa med motorfeste på ny )-;
Så til saken, sitter nå med en masse grejer men ingen modell å sette disse i. Ønsker derfor tips på en lettbygget og lettflydd modell som følgende ting passer til;
Hacker A30 12-L
40A regulator
3S 4000mah batteri
Skal nok ikke kjøpe brukt igjen...
Meget takksam for hjelp!
Peppe
Allerede på 1/3 trottel merket jeg at her er det krafter i bøtter og spann, fikke holde flyet hardt! på ca 1/2 trottel ga hele motorfeste opp. Hele driten slapp fra nesen i en sky av EPP. Så etter dette at hele motorfestet var limt fast i omganger (hadde sikkert skjedd før)...
Kan ikke tro at jeg orker bygge opp hele nesa med motorfeste på ny )-;
Så til saken, sitter nå med en masse grejer men ingen modell å sette disse i. Ønsker derfor tips på en lettbygget og lettflydd modell som følgende ting passer til;
Hacker A30 12-L
40A regulator
3S 4000mah batteri
Skal nok ikke kjøpe brukt igjen...
Meget takksam for hjelp!
Peppe
Comment