Hei.
Jeg har startet å tenke på å kjøpe meg en ny indoor kjerre, etter at vertigoen min selvfølgelig måtte fly så sinnsykt dårlig
takket være min elendige bygging og mitt elendige valg av utstyr den fløy så dårlig at jeg ikke er noe særlig interresert i å fikse den 
Her er en liste over det utstyret jeg har og har tenkt til å bruke.(dvs det jeg har fra før av).
Graupner c141 5,4gram servoer har 4 stk
minste mottaker jeti rex 5 9gram
minste motor typhoon 6 43gram børsteløs outrunner (har 2 stk)
minste regulator tsunami 10 10gram 10A 2-3 lipo med cut off? og en jeti børsteløs med lipo støtte 18A tror jeg mulig 12 men er 90%sikker på at det er en 18A grunnen til at jeg ikke vet er at den ligger inni kroppen på en cobra epp.
(med samme motor)
Minste batteripakker: 3s1p E-Tec 700mah og 2s1p E-Tec 700mah.
større pakke er en E-Tec 1200mah 3s1p
Har dere noen forslag til noen Depron indoor fly?
Som er enkle og bygge med gode beskrivelser?
Jeg er ute etter en hovremaskin som gjerne skal være enkel og bygge lett.
Og selvfølgelig gode flygeegenskaper da.
Jeg har startet å tenke på å kjøpe meg en ny indoor kjerre, etter at vertigoen min selvfølgelig måtte fly så sinnsykt dårlig

Her er en liste over det utstyret jeg har og har tenkt til å bruke.(dvs det jeg har fra før av).
Graupner c141 5,4gram servoer har 4 stk
minste mottaker jeti rex 5 9gram
minste motor typhoon 6 43gram børsteløs outrunner (har 2 stk)
minste regulator tsunami 10 10gram 10A 2-3 lipo med cut off? og en jeti børsteløs med lipo støtte 18A tror jeg mulig 12 men er 90%sikker på at det er en 18A grunnen til at jeg ikke vet er at den ligger inni kroppen på en cobra epp.
(med samme motor)
Minste batteripakker: 3s1p E-Tec 700mah og 2s1p E-Tec 700mah.
større pakke er en E-Tec 1200mah 3s1p
Har dere noen forslag til noen Depron indoor fly?
Som er enkle og bygge med gode beskrivelser?
Jeg er ute etter en hovremaskin som gjerne skal være enkel og bygge lett.
Og selvfølgelig gode flygeegenskaper da.
Comment