Unconfigured Ad

Collapse

Cowboyflyging

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zniila
    • Mar 2004
    • 194

Cowboyflyging

Idag var det ny runde på isen, og klubbens yngstemann (ikke 10 år enda) viste oss hvor skapet skulle stå... Dessverre gikk minnekortet fullt før de verste sprella.. Men vi snakker knifeedge med 10 meter merker i snøen, rolling cirkle + rolling loop.. osv osv..

• william123
    • May 2005
    • 2330

han kunne jo fly sinnsykt bra til bare å være 10 år! kife edge med touch så ut som en spennede øvelse
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• esmel
      • Dec 2004
      • 2830

Det jeg fikk med meg før jeg pakket sakene for dagen var i hvert fall helt på høyde med noen av de beste depron-prestasjonene jeg har sett klipp av rundt om på nettet. Som du sier så fanget ikke den videosnutten på langt nær alt så nå tror jeg jammen det er best å legge seg i hardtrening...

Jeg kan bekrefte at den ene KE'n la igjen bortimot 10m med kontinuerlig merke...samt ganske høyt lydnivå i depoet...hehe
      Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• william123
        • May 2005
        • 2330

da er det bare å komme seg ut å trene da
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• klausre
          • Oct 2025

Spørs om ikke vi litt eldre må begynne å tygge presasjonsfrembringende midler...

Comment

Working...