Jeg er lærer for en 4. klasse i Alta og fant ut at modellfly er sikkert interessant for elevene. Det passet bra siden vi hadde tema om flyvende objekter. Før jul tok jeg kontakt med Ultramicro for å høre om de kunne hjelpe meg med å skjære ut fly (BUMP) i depron. Og det gjorde de, GRATIS! Det var over all forventning (Så jeg kjøpte en Micro BearCat
), Tusen Takk til de!
I går begynnte vi med byggingen, og det gikk ikke mer enn 3 timer så var flyene dekorert og satt sammen. Siden jeg brukte UHU-Por var det jeg som satte flyene sammen og var absolutt flaskehalsen.
Meningen er at disse flyene skal være glidefly og vi skal ha en konkurranse hvor vinnerene får dekorere ett nytt fly som jeg setter radioutstyr i så vi får flydd litt innendørs også!
Kommer med noen bilder etter hvert!

I går begynnte vi med byggingen, og det gikk ikke mer enn 3 timer så var flyene dekorert og satt sammen. Siden jeg brukte UHU-Por var det jeg som satte flyene sammen og var absolutt flaskehalsen.
Meningen er at disse flyene skal være glidefly og vi skal ha en konkurranse hvor vinnerene får dekorere ett nytt fly som jeg setter radioutstyr i så vi får flydd litt innendørs også!
Kommer med noen bilder etter hvert!
Comment