Ingen som vurderer f.eks hobbykong.com da? 30 amp motor og 30 amp kontroller for 330kr til sammen, 50 kr i frakt rett hjem. Ting er jo nesten gratis der, og funker som bare det! Komplett 30 amp oppsett med 2200mah lipo til 560kr! Servoene koster 40kr stk og virker som en hvilken som helst annen miniservo. Sparer jo sikkert 70% i forhold til norge.
Unconfigured Ad
Collapse
forslag til lav-budsjett "bakgårdsfly"
Collapse
X
-
Last edited by walker76; 01-04-06, 23:52.Mvh:
Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
www.folgefonnrc.ning.com
MA X-Cell Fury Extreme 90
Raptor 90 3D
Raptor 50 Titan SE
T-Rex500GF
T-Rex450SE V1
JR Pcm9XII m/2.4Ghz modulComment
-
#18 Unapproved
Alf jeg ville nå anbefale deg å forsøke den modellen uansett. Jeg har en selv og er strålende fornøyd med egenskapene. Den kan jeg fly i bakgården eller på en liten parkeringsplass. Har en film av jomfruturen her: http://www.bodomfk.no/index.php?ID=1...15&module=newsComment
-
Originally posted by galmaniaIngen som vurderer f.eks hobbykong.com da? 30 amp motor og 30 amp kontroller for 330kr til sammen, 50 kr i frakt rett hjem. Ting er jo nesten gratis der, og funker som bare det! Komplett 30 amp oppsett med 2200mah lipo til 560kr! Servoene koster 40kr stk og virker som en hvilken som helst annen miniservo. Sparer jo sikkert 70% i forhold til norge.Alf Surdal
HovsheradComment
-
Med ems (dyreste frakt) er tar max 3 dager for 190kr (motor esc batteri, 200-250gram) billigste frakt tar vel max en uke og koster da 120 kr.
Hvis du ikke kjøper batteri da så det kommer under 200 gram så koster det kun 47kr i frakt med vanlig luftpost. (billigste)
De slår jo mange norske butikker på leveringstid, og ikke minst pris. Kan bestille 2 kg med varer for 250kr rett hjem med 1-3 dager frakt, det synes jeg ikke er så verst. Du får deans kontakter der også for 10dollar (30 par) koster vel et par tusen i norge, heheLast edited by galmania; 02-04-06, 11:35.Geir Amund LindbergetComment
-
Hvis du ikke har lyst til å betale toll så er det bare å skrive i kommentarfeltet at han skal sende det som gave, så gjør han det. Verken jeg eller andre jeg har prata med har måtte betale toll noen gang på varer derfra. Men det er jo opp til deg om du vil "jukse" eller ikke.Geir Amund LindbergetComment
-
Det var da som f..., bestilte nettopp fra hobbykong nå, men glemte å spør om han kunne sende som gave i kommentarfeltet. kanskje han gjør det uansett...er lov å håpe. sendte en mail i reply på order confirmation med spørsmål om de kunne sende som gift.
bestilte følgende
Your order details are:
1x #TP10ABESC/659 TowPro 10A Brushless Speed Controller variations = $16.00
1x #TP2406/2037 TowPro 2406-32 Brushless Outrunner Motor variations = $15.90
4x #TPSG50/663 TowPro SG50 5gr Servo variations = $24.00
1x #PMX35mmGC/68 PolyMax 35mm Gold Connectors variations = $7.90
Paypal $4.62
International Air Mail 201 - 250gr $13.20
Taxes: $0.00
-------------------
Total: $81.62
dvs at for motor, esc og 4 servoer betaler jeg ~75$*7kr/$ = 525 NOK
skulle nå onkel toll finne på å ta en kikk kan jeg vel regne med at de legger på 25% moms slik at totalen for meg blir 656 NOK, fortsatt grisebillig spør du meg.
tror ikke det er toll på rc utstyr, bare moms.Last edited by Alf Surdal; 02-04-06, 12:41.Alf Surdal
HovsheradComment
-
Hei Alf!
Jeg kjøper mye fra hobbykong, og han sender det slik at du slipper moms selv om du ikke spør om det.
Du husker polymax bateriene jeg viste deg her om dagen? Hobbykong. Servoene i både tiger mothen og thunderbolten er hobbykong sine 9g. ESC'en og motoren i tiger mothen er hobbykong. Meget godt fornøyd med alt sammen.AudunComment
-
Da var resten bestilt fra elefun
T3D CAP
Hitec HFS05MS receiver
Dubro Ez mini connectors og Deans mini
satser på de 1800mah liion batteriene jeg har liggende, noe tunge, men blir laaaang flytid i alle fall.Alf Surdal
HovsheradComment
-
Originally posted by AudunTHei Alf!
Jeg kjøper mye fra hobbykong, og han sender det slik at du slipper moms selv om du ikke spør om det.
Du husker polymax bateriene jeg viste deg her om dagen? Hobbykong. Servoene i både tiger mothen og thunderbolten er hobbykong sine 9g. ESC'en og motoren i tiger mothen er hobbykong. Meget godt fornøyd med alt sammen.Geir Amund LindbergetComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment