Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Heisan William.
Stilig video. Du mestret flyging på vann helt supert!!
Men: Flyr du virkelig i sjøvann??!! Saltvann og elektronikk er jo rene døden!
Gikk dette bra?
Sett i alle fall servoene inn med fet og pakk inn batteri, mottaker og fartskontroll i plastposer.
ja det var sjøvann, kunne ikke motstå fristelsen
servoene var teipet godt inn slik at det bare var servohodet som stakk ut.
skjekket de og tørket flyet etter turen.
prøvde servoene nettop, og de fungerte slik de alltid har gjort!
jeg pakket ikke inn noe som helst av eletronikk, men jeg teipet rundt nose conen.
blir sikkert mere flyging senere i dag. skal se om jeg ikke for kommet meg bort til en liten dam. ikke så lett uten bli
jeg synes faktisk at det var lettere å få landinger uten og sprette på vann en på land. MYE lettere! det har kanskje noe med at flotørene suger seg til vannet når de tar borti
Clas O hadde men tror de har sluttet å føre det men det er å få tak i.
Dypp hele servoen/mottakeren i gørra og la tørke, gjenta 3-4 ganger til amn har et tilfredstillende lag. Skjær hull til akslingen og kjør.
Funker supert.
tja, kan sikkert funke med stearin også. kanskje det blir litt for varmt
forresten arntum, hvor fikk du kjøpt en aventura twin? har sett litt på den, og har ikke akkurat mindre lyst på den nå!
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
Stearin er veldig tyntflytende når det er varmt så det er nok ikke like bra, dette renner ikke inn der det ikke skal og er relativt lett å fjerne, det tror jeg ikke stearin er...
hva med å legge på ett tynt lag med limpistol over sprekker osv der det ikke bør komme inn vann. det er jo lett å fjærne igjen også. eller kanskje silicon.
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment