Announcement

Collapse
No announcement yet.

Magister og flaps?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Flott william123! Herlig når det bare fungerer ikke sant Er jo sånn vi skal ha det på stripa.

    Man setter ikke pris på elektro-oppsett før man har "mer enn nok" power, undermotoriserte elektrofly bidrar ikke til at elektrointeressen blomstrer. Bare husk å la batteriene få hvile litt og kjøle seg etter flighten før du setter på lading hvis du lader på stripa. Og ikke la LiPoene ligge i sola.

    Når det gjelder ting som blir varme bør du se om der er noe du kan gjøre for å få bedre lufting til sakene, surt å svi av dyre regulatorer! En av ulempene med elapor etc er at det isolerer så godt...
    Kanskje lage noe enkel ducting som gjør at innlufta i cowlingen rettes mer mot motoren og lag gode luftehull i bakkant av cowlingen.

    Takk for fin tilbakemelding william123, ikke fly rått i lav høyde så du får maaaange flytimer med Magisteren i sommer!
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #17
      hadde skjært opp et lite hull på undersiden av nesa. det var ca 3x3cm
      har utvidet hullet til ca 4x5cm nå. fjernet noe i forkant slik at mere luft slipper inn i flyet og ikke bare blir stopper av elaporen. før var det bare et firkantet hull rett opp. håper det blir bedre da.
      Last edited by william123; 22-05-06, 11:54.
      William Jul Ringkjøb
      Bodø MFK

      If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

      Comment

      Working...
      X