Flott william123! Herlig når det bare fungerer ikke sant Er jo sånn vi skal ha det på stripa.
Man setter ikke pris på elektro-oppsett før man har "mer enn nok" power, undermotoriserte elektrofly bidrar ikke til at elektrointeressen blomstrer. Bare husk å la batteriene få hvile litt og kjøle seg etter flighten før du setter på lading hvis du lader på stripa. Og ikke la LiPoene ligge i sola.
Når det gjelder ting som blir varme bør du se om der er noe du kan gjøre for å få bedre lufting til sakene, surt å svi av dyre regulatorer! En av ulempene med elapor etc er at det isolerer så godt...
Kanskje lage noe enkel ducting som gjør at innlufta i cowlingen rettes mer mot motoren og lag gode luftehull i bakkant av cowlingen.
Takk for fin tilbakemelding william123, ikke fly rått i lav høyde så du får maaaange flytimer med Magisteren i sommer!
Man setter ikke pris på elektro-oppsett før man har "mer enn nok" power, undermotoriserte elektrofly bidrar ikke til at elektrointeressen blomstrer. Bare husk å la batteriene få hvile litt og kjøle seg etter flighten før du setter på lading hvis du lader på stripa. Og ikke la LiPoene ligge i sola.
Når det gjelder ting som blir varme bør du se om der er noe du kan gjøre for å få bedre lufting til sakene, surt å svi av dyre regulatorer! En av ulempene med elapor etc er at det isolerer så godt...
Kanskje lage noe enkel ducting som gjør at innlufta i cowlingen rettes mer mot motoren og lag gode luftehull i bakkant av cowlingen.
Takk for fin tilbakemelding william123, ikke fly rått i lav høyde så du får maaaange flytimer med Magisteren i sommer!
Comment