Ja da er jeg innom på ett av mine sjeldne besøk, og jeg undrer på om noen har oppgradert sine Magistere med tiden. Eller om de bare er fløyet til vrak og parkert?
Grunnen til at jeg spør, er så enkel som at min Magister står i samme forfattning som for noen år siden (uten motor og regulator/batterier). Og jeg antar at ting har gått videre innenfor el fly oppsett mens jeg har holdt på med andre ting.
Så jeg spør som følger:
Hvilke motorer bruker man på fly i denne størrelsen i dag?
Hvilke regulatorer bruker man så på de anbefalte motorer?
Batteri anbefaling (Størrelse, antall seller, type)?
Hvor anbefales man å handle i dag?
Etter at Ken (Griffin) gikk bort, Og Øgrey mistet Multiplex. Ble det mer eller mindre stopp for meg på modellfly, så noen tips hadde ikke skadet.
Kansje her er tråder som passer som hånd i hanske på det jeg spør om? Så link hadde vært veldig greit.
Mvh Vingemutteren
Grunnen til at jeg spør, er så enkel som at min Magister står i samme forfattning som for noen år siden (uten motor og regulator/batterier). Og jeg antar at ting har gått videre innenfor el fly oppsett mens jeg har holdt på med andre ting.
Så jeg spør som følger:
Hvilke motorer bruker man på fly i denne størrelsen i dag?
Hvilke regulatorer bruker man så på de anbefalte motorer?
Batteri anbefaling (Størrelse, antall seller, type)?
Hvor anbefales man å handle i dag?
Etter at Ken (Griffin) gikk bort, Og Øgrey mistet Multiplex. Ble det mer eller mindre stopp for meg på modellfly, så noen tips hadde ikke skadet.
Kansje her er tråder som passer som hånd i hanske på det jeg spør om? Så link hadde vært veldig greit.
Mvh Vingemutteren
Comment