Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er straks klar til jomfrutur med mitt nye Eflite P-47 Thunderbolt, mangler bare en batterikontakt og feste av cowling. Men hvordan fester jeg den best? Manualen sier dobbelsidig tape, men hvordan i all verden skal jeg kunne få den av siden om jeg ønsker det? Cowlingen se ut til å tåle ganske lite, har allerede laget en sprekk i den da jeg skulle ta den av flyet (satt fast på flyet i eska). Borrelås? Skruer?
Noen som har tips?
Eflite P-47 Thunderbolt (Park 480/3S LiPo)
Graupner Trainer 400 (OS .46)
CC Lee Cub (Tower Pro 2408-21/3S Lipo)
Kyosho Ferias (Tower Pro 2408-21/3S Lipo)
Jeg hadde dette flyet tidligere, og jeg løste det ved å lime noen små finerbiter der den dobbeltsidige tapen er festet på skroget, forsterket cowlingen med helt vanlig tape der trebitene lå innenfor, borret noen små hull og festet så med servoskruer eller noen andre små skruer jeg hadde liggende.
Sørg og for å sjekke at pinnen til motorfestet er skikkelig festet, min måtte forsterkes med epoxy. Det samme gjaldt festene til understellet både forran og bak.
Blir nok balsabiter og skruer ja. For jomfruturen ble det to små borrelåsbiter. Fløy noen få minutter i halvmørket i kveld, må bare si at dette flyet flyr som en drøm. Nok motor og med en Eflite Park 480
Eflite P-47 Thunderbolt (Park 480/3S LiPo)
Graupner Trainer 400 (OS .46)
CC Lee Cub (Tower Pro 2408-21/3S Lipo)
Kyosho Ferias (Tower Pro 2408-21/3S Lipo)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment