Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Spesiell flyvideo. Klatra opp på toppen av Istind og kasta fotoflyet ut.
Spesiell flyvideo. Klatra opp på toppen av Istind og kasta fotoflyet ut.
Her er en video jeg lagde i går. Vi klatra opp til topen av Istind og der satte jeg sammen flyet og fløy litt. Det var ikke noe sted å lande men sånne bagateller bryr vi oss vel ikke om?
Vakkert!
Har jo tjenestegjort på Bardufoss et år så jeg kjenner Istind...
Du har sikkert nevnt det før, men hva slags kamera bruker du?
Fikk samme suget i magen som når jeg starter PG på bratte startsteder
PS: Kjenner du til "vandrehistorien" om et flyvrak nede i den store breen der?
Kameraet er et Nikon Coolpix 3700 og flyet er en E-Starter. Det ble desverre litt mye himmel, jeg var litt ukonsentrert når jeg fløy for jeg følte meg ikke helt trygg der jeg sto.
Jeg har ikke inspisert så nøye, men tror ikke det er store skadene på flyet. Vingen ble revet av men ellers gikk det sikkert bra. Det begynner å bli ganske "brukt" det flyet her nå.
Da jeg var inne i Sanitet BN hadde vi en i troppen som var oppe på Storhala og Istind i løpet et døgn tror han var borte i 24 timer eller noe. Artig skrue den karen, forresten.
Den elva vi ser der er faktisk Barduelva. Målselva går forbi et stykke bort på andre siden av fjellet gjennom Målselv kommune. Jeg har flydd over Målselva også og det er kanskje den fineste videoen jeg har laget: http://www.enrarot.net/videos/e-starter/e-starter25.wmv
Her er et bilde som viser hvordan linsa kommer ut gjennom siden av kroppen. Kameraet ligger opp-ned inni kroppen og jeg må ta av vingen for å komme til det. Jeg har rett og slett skjært bort isoporen inni for å lage plass. Batteriet er montert i området over understellsfestet.
Nan Xplorer FullCarbon X tail
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
DG 500/22 Elan under opppussing
Birde of Time ( Noe redusert må restureres )
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment