Unconfigured Ad

Collapse

Noen som har prøvd denne?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HighFly
    • Dec 2005
    • 68

Noen som har prøvd denne?

Noen erfaringer?
    It`s not the fart that kills...it`s the smell!
  • Tintin
    • Jan 2005
    • 4631

Jepp jeg har en slik som jeg flyr ganske mye. bruker en Hyperion børsteløs, har ikke prøvd std motor/gearboks. Kjører 3S men har nok litt for tunge batterier (1800 mah - bør nok heller ha 1200 som rekker fint til 10 min om man ikke hovrer for mye)
    Den tåler ganske mye men langt fra alt. Den er derimot lett å reparere med limpistol som man også bruker til montering.
    Har Waypoint 084 servoer i den og det funker fint. Servohornene er litt utsatt under vingen ved landing i gress men om man har fått ned farta godt så er det ikke noe problem. Motorfestet kan fort bli litt skjørt ved neselandinger men det er jo ikke det man driver med vanligvis.

Av reservedeler så regn med at du behøver en cowling eller to om du har planer om å kræsje, den er litt skjør. Blir bedre om man taper den på innsiden.

Må innrømme at dette så langt er det eneste flyet jeg har fløyet mer enn 15 sek av gangen men jeg syns det er svært morsomt. Når jeg har "brukt opp" kroppen så kjøper jeg nok en ny for å trene mer.

Det er mykt og flekser nok litt i flukt, jeg merker ikke noe til det. Så må det lagres hengende etter propellen for ikke å bli skjevt.

Jeg husker ikke nr på Hyperionen jeg bruker men det kan jeg evt sjekke. Skulle jeg velge igjen så hadde jeg kanskje tatt en motor ett hakk større men på den annen side om jeg valgte batterier som jeg burde så er det antagelig nok...

Comment

• Alf Surdal
      • May 2005
      • 680

hadde en selv i sommer.

var ikke fornøyd med den, alt for myk synes jeg. prøvde jeg meg på noen 3D øvelser bare vridde flyet seg. pga at det er så mykt er det upresist på rorene, er nesten som man flyr med masse expo hele tiden.

brukte W084, hyperion 2213-20, APC 10*3.8 SF og e-tec 1800 20C lipo, mer enn nok motorkraft synes jeg.
      Alf Surdal
      Hovsherad

Comment

Working...