Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norske indoor videoer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Norske indoor videoer

    Hva med å poste videoer fra årets indoor flyging i denne tråden???

    Her er de to første bidragene:

    Årets første indoorflyging for Gjøvik og omegn MFK:
    http://air-boxer.com/video/GOMFK-Indoor-3.12.06.wmv

    Å så en liten "reise" hvor vi følger livet til min egenkonstruerte sak...hehe
    Vekta havnet egentlig på 300g men pga. forhold du ser i videoen så måtte det til litt bly i nesa i form av et ekstra lipo batteri. Motoren er standardmotoren(børster) som sitter i GWS 55 vifta.
    Vi måtte til slutt kjøre motoren på sterorider (3s) for å få den opp. Til neste gang blir det reparering og tilpassing av tyngdepunkt samt antagelig utskifting av motoren til en børsteløs med frisk kv....

    http://air-boxer.com/video/Bob-Hoover.wmv

    Takk til Jon-Arne for filming og redigering
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

  • #2
    Jeg var ærlig talt litt nervøs for fingra mine da jeg skulle velte avgårde bob hoover..
    I tillegg var jeg nervøs for hallen. Flyet var så stort, og hallen virka plutselig så jævlig liten

    Comment


    • #3
      hva er best, eller mest allsidig av Shockflyer`ne? Edge, Yak eller F3A?
      Jørgen Wake Stensen
      Bodø MFK
      Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!

      Comment


      • #4
        Garvede piloter skrøt av F3A'n men de to andre er nok ikke så dumme valg de heller. Greia er å få de så lette som mulig men samtidig med nok power.

        Zniila: Hvis du syntes hallen ble liten hva tror du jeg syntes da...hehe
        Last edited by esmel; 04-12-06, 15:43.
        Espen Melby

        :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

        Comment


        • #5
          Onboard kamera på indoor-fly:
          Mossehallen
          Run, live to fly, fly to live, aces high!
          Erlend Larssen

          Comment


          • #6
            Apropos indoor... Espen; du må huske kameraet neste gang ass..

            Comment


            • #7
              Originally posted by jørgen123
              hva er best, eller mest allsidig av Shockflyer`ne? Edge, Yak eller F3A?
              Yak er tingen.. Uansett størrelse eller materiale, hehe...
              Depron, fiberdåse eller tømmerfly...
              Yak-50, Yak-54, YAK-smør etc....

              Neida.. Har Yak-shocken og den er (om enn en smule frynsete og rynkete nå.. "fliskuttar-stuket"...) ufattelig snill å fly..
              Men uten at jeg skal påstå noe bastant så er vel disse nogenlunde like å fly i utgangspunktet.. Tror motoroppsett, vekt og utbalansering har mer å si en hvilken modell man velger!

              Comment

              Working...
              X