Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
eg ville ikke kjøpt red arrow fra sapac,den er for liten "guff" i,har hatt en som eg knuste,og en som eg bygde om til pusher,den flyr som den drømkyosho sin f-16 er bra,men tåler ikke vind.. ville gått for f-18 viss eg var deg den ser bra ut og går bra..
Hehe, ja
Får bare håpe at jeg ikke klarer å ombestemme meg så jeg ender med et seilfly igjen
Men jeg tror det blir denne...hvis jeg ikke får nok lønning på disse 2 ukene hvor jeg ikke har jobba (fri for jula), så skal jeg prøve å godsnakke med foreldrene mine så jeg kan ta ut litt fra sparekontoen min
Hørtes nesten ut som at det var greit at jeg skulle få kjøpe den (faren min), når jeg prata om hva jeg har lyst på nå i stad)
så hvis jeg får solgt den der super cub'en fra hobbyzone, så burde jeg nesten få lov for da blir det jo en ekstra plass igjen hehe
Etter et tips fra en, så blir det nok ikke den alikevel
Hvis jeg ikke husker helt feil, så anbefalte han heller F-16 fra Kyosho. Har sett den, og den ser bra ut den og
Men er det understell på den? Hvis ikke, mulig å sette på? eller blir det kanskje for tungt?
Du kan søke på kyosho.no. De har mange butikker. Jeg leste ett innlegg her på forumet om den. Den er visst klokka til litt over 100 km/t. Gå på søk tasten på toppen og tast inn kyosho f16. Tror du finner mye intr. der. Har nemlig lyst på denne sjøl, men valget mitt nå blei den horneten. lykke til med søket.
Har sett litt på F-16 (General Dynamics), F-20 Tigershark og Hornet (Blue Angels)
Det som er dumt med alle sammen, er at ingen av dem har understell. Bare den "HET-RC ME262 (air brush version)", men den har ikke jeg så lyst på
neimen da har du ett problem hehe. Det er mye og velge imellom. Man må bare ta en avgjørelse Den hornet jeg har kjøpt er i hverfall veldig fin og se på. Lykke til med valget
Ja, har det hehe
På en måte har jeg lyst på den RTF'en, for da slipper jeg å gjøre så mye før jeg får flydd - har så og si ikke fått flydd på en lang tid nå
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment