hei har annskaffet meg en sapac edf red arrow uten motaker og radio. kjøpte med en hitec electron 6 med flyet, brukte orginal hitec 76 kanals dual krystall og radio som ble brukt var en hitec eclipse 7. krystall sett og radio har jeg brukt i både nitro fly/helikopter uten noe tegn til problemer, følgende skjedde da jeg ga gass og lettet KRÆSSSSJ!!!!!!!!!!!!!!!
ingenting fungerte i den korte stunden flyet var i lufta, det resulterte i små deler
da jeg jeg gikk mot flyet for å plukket det opp begynte servoer og motor og fungere som normalt.
limte det så samme igjen ivrig etter å finne ut av feilen ut i gata for å sjekke rekkevidde, men det var ikke så veldig lange biten jeg gikk før det begynte å leve sitt eget liv.
gjorde da regne med at motakern var feilen så jeg tok i bruk en anna motaker som står i nitro flyet å har fungert utmerket hitil. sammen med et annet krystall sett, prøvde så igjen en rekkevidde test med SAMME resultat

noen forslag
ingenting fungerte i den korte stunden flyet var i lufta, det resulterte i små deler

limte det så samme igjen ivrig etter å finne ut av feilen ut i gata for å sjekke rekkevidde, men det var ikke så veldig lange biten jeg gikk før det begynte å leve sitt eget liv.
gjorde da regne med at motakern var feilen så jeg tok i bruk en anna motaker som står i nitro flyet å har fungert utmerket hitil. sammen med et annet krystall sett, prøvde så igjen en rekkevidde test med SAMME resultat

noen forslag
Comment