Announcement

Collapse
No announcement yet.

JET ILLUSION DF45 fra Kyosho

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JET ILLUSION DF45 fra Kyosho

    Jeg fikk meg en JET ILLUSION DF45 fra kyosho med meg hjem i bagasjen etter en tur i Bergen.
    Dette er min første EDF modell men har flydd mye rart så jeg tror ikke dette vil gi meg noen veldig store problemer.
    Jeg betalte 900 kr for modellen og det er derfor jeg kjøpte den den vanlige prisen på disse er vel nesten 2000 kr her til lands .

    Er det noen som har noe erfaring med disse små jettene ?. De har vært i butikkene i noen år nå så det er nok noen som har sett/hatt en slik .

    Jeg er veldig imponert over kvaliteten på "kittet" det ser sinnsykt bra ut ..

    Kommer til og knipse noen bilder kittet og skrive noen ord på bloggen min etterhvert :O) så håper jeg får flydd den i nærmeste fremtid.
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

  • #2
    dette flyet fungerer faktisk veldig bra det er en veldig hissig motor som kyosho faktisk leverer her. batteri jeg brukte var 1000-1550mah sistnevnte med mest effekt og lengre flytid.
    beste tips til deg her er små utslag og presise servoer som sentrerer bra da det er viktig på et lite fly som dette Lykke til og kos deg masse med modellen :P
    Oi en perfekt landing

    Comment

    Working...
    X