Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefaling Jet EDF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hva med å lage en selv?
    Denne har jeg bygd i depron, med 2 EDF-er, og 4S lipo.
    Går som ei kule

    Attached Files
    Geir Dyrdal
    Scale Warbirds of Norway

    Comment


    • #17
      Originally posted by Ramnes View Post
      Kimhey
      Jeg så på videoen din, og den flyr veldig bra. Kjører du 4S batterier? Skal ta en titt på den armeringsvideoen.

      Takk
      Jørn
      På filmen flyr jeg med det som følger med, 4S 3000mAh/20c. Det batteriet klarer å gi ca 60 ampere. Siden Videoen har jeg kjøpt 3 stk 4S 3000mAh/30-40c, og nå går det enda fortere .. trekker 76 Apmere nå, målt med wattmeter.

      Comment


      • #18
        Originally posted by gadyrdal View Post
        Hva med å lage en selv?
        Denne har jeg bygd i depron, med 2 EDF-er, og 4S lipo.
        Går som ei kule

        Pent bygget!

        Lastet du ned tegningen fra nettet? I så fall, hvor?

        Comment


        • #19
          Gadyrdal
          Den var det futt i! Skulle gjerne satt i gang ett slikt prosjekt, men holder for tiden på med å glasse en Mustang P-51D og det tar altfor mye tid. Men hvor finner man i tilfelle tegninger til et slikt prosjekt?

          Jørn

          Comment


          • #20
            Originally posted by Ramnes View Post
            Jeg har funnet tre Jet'er og en av dem blir det.

            Nr.1.
            Sukhoi SU-34 with vector control fra www.ready2fly.ch €276(kr.2.950) inkl frakt og moms fra Sveits

            Nr.2
            Freewing F35 også fra ready2fly.ch €276 inkl frakt

            Nr.3
            Freewing F15 fra Hjem - www.rcbutikken.no - Din hobbybutikk på nett! kr.1.399 eks frakt.

            Det blir nok en SU-34 om ikke SU-47 faller i pris før jeg kjøper. Takk for alle svar alle sammen.

            Jørn
            jeg kjøpte min SU-34 fra BCR Hobbies i UK Just a moment... og har mye moro med den.

            Har også kjøpt en SU-47 som jeg vurderer å selge for 2490 med "alt" inkludert

            Comment


            • #21
              Originally posted by r1200rt View Post
              jeg kjøpte min SU-34 fra BCR Hobbies i UK Just a moment... og har mye moro med den.

              Har også kjøpt en SU-47 som jeg vurderer å selge for 2490 med "alt" inkludert
              Hei
              Jeg har bestemt meg for at det blir SU-34 da den bruker 4S batterier som jeg har en del av fra før. Skulle gjerne hatt en Su-47, men det får blir en gang når 6S batterier blir billigere eller etter at Norsk Tipping har ringt.

              Jørn

              Comment


              • #22
                Originally posted by Ramnes View Post
                Skulle gjerne hatt en Su-47, men det får blir en gang når 6S batterier blir billigere eller etter at Norsk Tipping har ringt.

                Jørn

                Jeg mener at USD35 til 40 for et 6S 3000mAh LiPo fra Hobbycity ikke vil tømme lommeboka. Er jo ikke mer enn en pizza på Peppes

                Comment


                • #23
                  Originally posted by r1200rt View Post
                  Jeg mener at USD35 til 40 for et 6S 3000mAh LiPo fra Hobbycity ikke vil tømme lommeboka. Er jo ikke mer enn en pizza på Peppes
                  Du har rett i det, men det er en prioriteringssak.

                  Jørn

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by r1200rt View Post
                    Jeg mener at USD35 til 40 for et 6S 3000mAh LiPo fra Hobbycity ikke vil tømme lommeboka. Er jo ikke mer enn en pizza på Peppes
                    Man han har da bare ett batteri, og da en flytid på ca. 10min?

                    Jeg foretrekker å standardisere på kun noen få typer og heller dobble dem dersom jeg går for noe større.

                    Benytter 3S 600MAh til indor og Trex 250. 4S 2200MAh til Rave450 og Funjet. Dersom jeg skulle gå for et større fly, ville det blitt et som flyr på 4S 2200MAh, 4S 4400MAh eller 8S 2200MAh. På den måten har man mange batterier til alle modellene.
                    Last edited by orjanp; 25-03-10, 11:54.
                    Ørjan Pettersen
                    Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

                    Comment


                    • #25
                      Hei
                      Denne holder jeg på å bygge, håper den er like akrobatisk som den er på denne videoen.
                      Litt fart er det på den også men er litt usikker på lakkering, siden er laget av isopor.
                      Den er utstyrt med Vectored Thrust Unit. så dette blir spennene,

                      MVH Geir

                      404 Not Found

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by RC ludde View Post
                        Hei
                        Denne holder jeg på å bygge, håper den er like akrobatisk som den er på denne videoen.
                        Litt fart er det på den også men er litt usikker på lakkering, siden er laget av isopor.
                        Den er utstyrt med Vectored Thrust Unit. så dette blir spennene,

                        MVH Geir

                        404 Not Found
                        Den så jo veldig kul.. noe pris og hvor handlet du den ?
                        Min Hjemmeside..

                        http://sveininge.iflogg.com

                        Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

                        Comment


                        • #27
                          Hei.
                          Den kan kjøpes av norsk levrandør Teknisk hobby
                          Jeg kjøpte den fra Kina. noe billigere, men desverre noe transport skader.
                          Jeg betalte fra Kina Ca 1200 kr ink. frakt. Dette ink. motor regulator og 3 stk servoer.
                          Men ingen dekor. Motor som følgte med i settet motor 4200 kv. 2 stk. vifter for evt.
                          bruk av 3 eller 4 sellers batteri. 50 amp reg. Så en kan si en fikk mye for pengene

                          http://shop.eflypower.com/shop/index.asp
                          MVH Geir
                          Last edited by RC ludde; 26-03-10, 10:49.

                          Comment


                          • #28
                            USD 169 for USPD International mail

                            Comment

                            Working...
                            X