Announcement

Collapse
No announcement yet.

tips til begynner modell edf.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tips til begynner modell edf.

    Heisann piloterhåpet at noen kunne dele litt erfaringer med meg om hva slags edf jet som er god å starte med om en ikke har hatt edf før?
    Alle tilbakemeldinger mottas med takk.

  • #2
    Hei,

    Affa testet Parkzone sin Habu EDF, du kan lese testen her: Parkzone Habu Jet
    (bare ignorer de feilmeldingene som kommer, ligger på den gamle mfn siden)

    Fin alround EDF!
    Stian Håvak (82)
    Fly low or crash trying!

    MFN @ Facebook - Like!

    Comment


    • #3
      Hobbyking har et godt utvalg av EDF fly. Nå har jeg aldri eid et selv, men jeg får inntrykk av at de aller fleste EDF fly er enkle å fly, så jeg tror du er trygg så lenge du ikke går for noe ekstremt. Hvis du ikke bryr deg som skala så er Multiplex Twister et fly jeg har vurdert selv fordi jeg rett og slett er Multiplex fanboy. Har 7 av deres andre modeller og er knallfornøyd med de. Et annet fly som også har fattet min interesse er Phase3 Squall, kommer i 3 og 4 cellers versjon. Habu'en ser også ut som et godt valg.

      Comment


      • #4
        Ja den Habuen ser ikke dum ut,virket som han syntes den var snill å fly også.,og den phase 3 squall har jeg også kikka på.
        Litt viktig for meg at den kan flyes litt rolig så man får det litt i henda når man ikke har vert vant til ganske så høy fart fra før av.

        Comment


        • #5
          Hakke no erfaring me noen a de andre EDFane på Hobbyking, men F-5 70mm EDF MÅ du styre unna... Bare møkk! Kjøp noe som er godt utprøvd trur jeg Lykke te me valg a fly

          Comment


          • #6
            Har nettopp fått tak i den Red Arrow'en som Trottle Store selger. Positivt overrasket!!! Lettflydd og det går fint å fly sakte. Kan trygt anbefales. Et lite minus på batteriet som følger med pakken. Det bli nok litt for lite. Bruker nå et på 2200mah og det funker fint.

            Comment


            • #7
              Kjør Habu! Knallmaskin som er lettflydd og med gode servoer montert. Gjøres klar på 15 minutter og valgfritt om du vil ha understell eller ikke.

              Testvideo:
              ____________________________
              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

              Comment

              Working...
              X