Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ready2Fly Venom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ole.foll
    replied
    http://www.hab.se tror jeg er det biligste du kommer ved kjøp av ny kolibri turbin. Dyrt er det uansett! De selger også venom'n, men uvisst om de har den på lager
    Last edited by ole.foll; 22-01-15, 00:55.

    Leave a comment:


  • Karmann
    replied
    Originally posted by piper View Post
    Ja, turbin hadde vært noe, men huff så mye dyrere da gitt! Men hvor handler dere Kolibri (eller Jetcat for den saks skyld) billigest?
    Ingen av de er mine så det kan jeg ikke svare på annet enn at den ene ble handlet brukt her i Norge mens den andre ble kjøpt ny via en svensk forhandler

    Leave a comment:


  • Karmann
    replied
    Originally posted by bjornal View Post
    Feil. Vi har snart 3
    Altså hadde jeg rett, det ER 2
    Hvor mange det kan bli sa jeg ingenting om
    Last edited by Karmann; 22-01-15, 00:35.

    Leave a comment:


  • piper
    replied
    Originally posted by bjornal View Post
    Prøv ready2fly.com
    Ja, jeg kjøpte min her. Måtte vente to måneder før de var på lager, nå er de utsolgt igjen, ny leveranse til våren.
    Her er også en mulighet:
    http://www.motionrc.com/ready2fly-de...-90mm-edf-pnp/
    Last edited by piper; 21-01-15, 14:50.

    Leave a comment:


  • bjornal
    replied
    Prøv ready2fly.com

    Leave a comment:


  • Tow
    replied
    Originally posted by piper View Post
    [ATTACH=CONFIG]80807[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80808[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80809[/ATTACH]

    Har ventet på denne siden midten av oktober. Nå er den endelig i hus og klar for maiden. Bestilte den som kit+, dvs. komplett minus motor, vifte og esc. Har montert en Dr. Madthrust 1600 kv motor og 12 blads vifte. kommer til å fly den med 6s 5000mah pakke samt egen lipo-pakke og bec for mottager.

    Vekta med nevnte oppsett endte på 3,2 kg, det skulle nok ikke være noe problem selv om produsenten i kjent optimistisk stil tror på 2,5 kg. Blir maiden så fort jeg har mulighet, men for øyeblikket laver snøen ned.
    Hvor får du tak i denne rimeligst? Ingen forhandler her på bjerget antar jeg?

    Leave a comment:


  • piper
    replied
    Originally posted by Karmann View Post
    Det er 2 slike i klubben her. Begge med Kolibri turbin. De flyr fantastisk bra
    Ja, turbin hadde vært noe, men huff så mye dyrere da gitt! Men hvor handler dere Kolibri (eller Jetcat for den saks skyld) billigest?

    Leave a comment:


  • bjornal
    replied
    Originally posted by Karmann View Post
    Det er 2 slike i klubben her. Begge med Kolibri turbin. De flyr fantastisk bra
    Feil. Vi har snart 3

    Leave a comment:


  • SmurfAir
    replied
    Den der var tøff! gratulerer!
    Fin størrelse, den går rett inn i bagasjen på bilen min ferdig montert
    Blir spennende å høre hvordan denne flyr.

    Leave a comment:


  • Karmann
    replied
    Det er 2 slike i klubben her. Begge med Kolibri turbin. De flyr fantastisk bra

    Leave a comment:


  • ole.foll
    replied
    Fin modell det der. Kunne tenkt meg en selv, med ett lite stormkjøkken i hekken.
    Last edited by ole.foll; 19-01-15, 18:15.

    Leave a comment:


  • arvid
    replied
    Den var kul ��

    Leave a comment:


  • piper
    started a topic Ready2Fly Venom

    Ready2Fly Venom

    Click image for larger version

Name:	001.JPG
Views:	1
Size:	102.9 KB
ID:	637188Click image for larger version

Name:	002.JPG
Views:	1
Size:	103.7 KB
ID:	637189Click image for larger version

Name:	003.JPG
Views:	1
Size:	102.3 KB
ID:	637190

    Har ventet på denne siden midten av oktober. Nå er den endelig i hus og klar for maiden. Bestilte den som kit+, dvs. komplett minus motor, vifte og esc. Har montert en Dr. Madthrust 1600 kv motor og 12 blads vifte. kommer til å fly den med 6s 5000mah pakke samt egen lipo-pakke og bec for mottager.

    Vekta med nevnte oppsett endte på 3,2 kg, det skulle nok ikke være noe problem selv om produsenten i kjent optimistisk stil tror på 2,5 kg. Blir maiden så fort jeg har mulighet, men for øyeblikket laver snøen ned.
Working...
X