Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yellow Aircraft F-16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Yellow Aircraft F-16

    Har endelig fått byggesettet i hus og er i gang! Har folk noen tips om til byggeprosessen?
    Lars Norberg

  • #2
    hei

    hei

    Kan du si noe om hvor du kjøpte modellen? så på hjemmesiden din. ser bra ut den F 16 maskina.

    Er det understell og retrack?

    mvh Peter
    Cessna ARC med flottører og OS 70 surpass
    Caliber 5 med OS 50 hyper
    Futaba 9c

    www.bmfk.org

    Comment


    • #3
      F-16

      kjøpte den brukt. Har ikke fått kjøpt inn understell enda til maskinen men det kommer nok snart. Maan får tak i skala undertell men det koster niok mer en hele modellen hvis jeg ikke husker feil.
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Originally posted by Lars N
        Har endelig fått byggesettet i hus og er i gang! Har folk noen tips om til byggeprosessen?
        ikke for og være slem lars men han heter ola tronerud og ikke olav! ellers har du en kjempe fin hjemme side som jeg likte og titte på
        Robert
        Hole El-Flyforening

        Comment


        • #5
          Ikke for å være slem....

          Originally posted by subzero
          ikke for og være slem lars men han heter ola tronerud og ikke olav! ellers har du en kjempe fin hjemme side som jeg likte og titte på
          Hei Subzero

          "Ikke for å være slem", men det er en som heter Ola og en som heter Olav, begge med Tronrud som etternavn. Og begge flyr denne, som jeg regner med du ref. til.

          Bilde fra Lars N's hjemmeside.
          Last edited by netroh; 11-06-07, 16:55.

          Comment


          • #6
            Originally posted by netroh
            Hei Subzero

            "Ikke for å være slem", men det er en som heter Ola og en som heter Olav, begge med Tronrud som etternavn. Og begge flyr denne, som jeg regner med du ref. til.

            Bilde fra Lars N's hjemmeside.
            hehe da beklager jeg, men hva er sjansen for det da? hehe jeg veit bare om ola da jeg bor like ved han
            Robert
            Hole El-Flyforening

            Comment


            • #7
              Hei

              Ola har en sønn som heter Olav, det er ikke verre enn det.

              Comment


              • #8
                Der har nok netroh rett!

                Det var Olav altså sønnen som hadde helien i luften på bildet. Men takk for at du likte hjemmesiden, det ga meg et lite push til å få oppdatert den litt
                Lars Norberg

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Lars N
                  Det var Olav altså sønnen som hadde helien i luften på bildet. Men takk for at du likte hjemmesiden, det ga meg et lite push til å få oppdatert den litt
                  ja hjemmesiden din var veldig artig og se på! fikk lyst til og lage meg en selv, så det må jeg vel ordne! jeg gleder meg til og se mere på siden din etterhvert!
                  stå på med siden din
                  Robert
                  Hole El-Flyforening

                  Comment


                  • #10
                    Hallo!!!

                    404 - File or directory not found.
                    Frode Lundgren

                    Comment

                    Working...
                    X