Announcement

Collapse
No announcement yet.

SIM JET

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SIM JET

    Hei.
    Jeg går med planer om å kjøpe min første turbin. Valget har falt på SIMJET 1700 AES SP.
    Er det noen der ute som vet om noen norske forhandlere av SIMJET, eller må de bestilles direkte fra Danmark?

    Takk for svar!

  • #2
    Det har tidliger vært Cato Horten som har solgt SIM JET i Norge, men tror han har gitt seg. Du kan evt se Oferta sprzedaży domeny: c2i.net.
    Hvis du har tenkt til å vurdere andre jet`s så vet jeg at PST 404 Not Found som rcflight.com selger er meget bra, prøvd ut av Rune Nessen og har i tillegg en kamerat som flyr en nå. Fungerer utmerket og til en fornuftig pris.
    mvh
    Alf
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Sim-jet

      Hei,
      Ta en tur til Rena 15-17 aug, så kan du få se de forskjellige motorene i luften. Da er det lettere å få et intrykk av hvilke som fungerer godt og passer til den modellen du har tenkt på.
      Vi arrangerer Jet-stevne på Rena militære flyplass denne helgen. Deltagere fra Sverige og muligens Danmark. Alle de beste og mest erfarne er der. Topp modeller og flygning.

      Per G. Strømmen
      Per G.

      Comment


      • #4
        Re: Sim-jet

        Originally posted by Per G.
        Hei,
        Ta en tur til Rena 15-17 aug, så kan du få se de forskjellige motorene i luften. Da er det lettere å få et intrykk av hvilke som fungerer godt og passer til den modellen du har tenkt på.
        Vi arrangerer Jet-stevne på Rena militære flyplass denne helgen. Deltagere fra Sverige og muligens Danmark. Alle de beste og mest erfarne er der. Topp modeller og flygning.

        Per G. Strømmen
        Hei.
        Dette hadde vært fint om du kunne legge ut noe mer informasjon om på forumet? Har opprettet et nytt forumstema for dette, Stevner. Dette ligger plassert under Informasjon.

        Comment


        • #5
          Sim-Jet

          1. Sim-Jet har gått over til et system med "field-reps" som formidler salg og service av SimJet turbiner. Navn på disse er bl.a. Geir Flesche (3W Norge), Cato Horten, Rolf Øines (JeRo Fuel).

          Kontakt en av disse, så kan du få hjelp med SimJet.

          2. Beklager at info om jet-stevnet kom sent og muligens på feil sted i forumet, men jeg har ikke vært inne på disse sidene før nå.


          Per G.
          Per G.

          Comment


          • #6
            Re Per G

            Var iallefall artig for en "propell" fyr og gå rundt og kikke på de forskjellige
            jetmodellene, mange nydelig fly. Ble overasket over drifts stabiliteten, tror jeg så en deadstick på den tiden jeg var der.

            Høydare for min del var det sivile passasjerflyet, så kliss realistisk ut i flight med lyden og hele pakka.
            Ellers er jo bortimot 420 km/t på radaren relativt heftige greier

            mvh MM
            mvh MM

            Comment


            • #7
              MicroMac

              Jeg regner med at du stiller på Rena neste år uten propell! Vi satser på å gjenta suksessen etter årets stevne. Norges beste modellflyplass?

              Per G.
              Per G.

              Comment


              • #8
                hei du kan osse kontakte Simjet direkte og få henvist en forhandler i norge
                Den dansk pilot

                www.AviatorsModelflyvere.dk

                Comment


                • #9
                  Simjet

                  http://www.jerofuel.no/index.htm har Sim Jet!
                  MVH
                  Sindre Solberg
                  Os Aero Klubb

                  Comment

                  Working...
                  X