Snakk om elegant løsning for understell og luker
Announcement
Collapse
No announcement yet.
HE-162 - 1:4,5-skala printbar EDF
Collapse
X
-
Vifta er balansert og montert. ESC får kjøling ved at den ligger eksponert i luftkanalen. Det vil også være litt luftstrøm fra cockpit-området som kommer via kanonåpningene og forbi ESC. Jeg har ikke laget kon til baksiden av motoren. El-39 mistet sin i lufta mens den fløy, og jeg merket ikke noe.
Mye rom inni skroget til det man måtte ønske å stappe inn der. Det rommer er omtrent under CG.
Den svarte plasten jeg har brukt til vifta er resirkulert plast fra E3. Den er faktisk veldig bra og printer utrolig fint: www.e3printable.no in parked
Comment
-
En baklengs araber flikk flakk og overleve er jo ikke gæli det...
Vanskelig å se hva som skjer i videoen men halen slutter å fly..____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no
Comment
-
Haha ja det hadde jeg på en Hitec Prism7. Etter hver ble det ene potmeteret i stikka så slitt at det også fungerte som snap-roll-bryter.
I dag hadde jeg vellykket flytur med flyet . Det flyr kjempeflott. Jeg merker ikke noe tilat motoren vil dytte nesa ned når jeg gir full gass, men det er ganske stor endring i trim når jeg tar opp hjulene. Alle hjulene beveger seg bakover når de går inn, og det er veldig digre og tunge dekk. JEg vurderer om jeg skal montere en 50-100 g vekt på aktuatoren til nesehjulet, da den presser fremover når hjulene går inn.
Comment
-
Fantastisk jobb, dypt imponert av dine kunnskaper og stayer evne til gjennomføring!____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no
Comment
Comment