Unconfigured Ad

Collapse

Skal jeg begynne med turbin, isåfall hva må jeg tenke på osv?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • P-51D_OLD_CROW
    • Oct 2006
    • 840

    #31
    Click image for larger version

Name:	20160512_112541.jpg
Views:	1
Size:	215.2 KB
ID:	615549
    Fuelstation!
    Stig-Arne Isaksen

    Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
    Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
    Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

    Comment

    • Lars N
      Moderator
      • Apr 2002
      • 2891

      #32
      Hvor mange kilo burde man ha på Co2 apparatet? Ser at det er for det meste 2 og 5 kg. Holder det med 2kg?

      Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
      Lars Norberg

      Comment

      • OleR
        • Mar 2012
        • 140

        #33
        2 kilo holder. Du trenger bare et lite "puff" i innsuget for å kvele en ev. hot start.

        Comment

        • KAIE
          • Jul 2006
          • 20

          #34
          Click image for larger version

Name:	DSCN0244.jpg
Views:	1
Size:	314.6 KB
ID:	615753
          Hei.
          Jeg kan skrive under på at Eurosport er en fin modell å starte som turbinpilot med.
          Jeg fikk tak i en brukt Eurosport våren 2016, med en MERLIN 160. Hadde aldri flydd turbinmodell før, men hadde en del års erfaring med andre modellfly og helikopter. Første gangen jeg startet opp flyet, virket det litt skummelt, og jeg var temmelig nervøs på jomfruturen. Men jeg hadde god hjelp fra en erfaren turbinpilot, og det hele gikk veldig fint. Har flydd over 20 turer med ES'en i år.

          Lykke til som turbinpilot! Det er utrolig spennende og gir ikke så rent lite "adrenalinkikk"

          Hilsen Kai
          Kai Eriksen
          Sørreisa

          Comment

          Working...