Unconfigured Ad

Collapse

F3A batterioppsett

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 67685
    • Nov 2005
    • 87

Batterier..

... El er gøy.

Bruker å prøve ut div pakker (typer/rating) på en litt mindre Pattern-leke på vinteren,så får man en viss anelse hva man kan forvente seg når man kjøper 10s pakker til våren... Er kansje ikke direkte sammenlignbart , men gir jo en viss pekepin på hvordan utviklingen går, og hvordan batterienes karakteristikk er, både med kjøring/lading.

Disse pakkene blir brukt (tynet) maximalt ;uttak/kjøretid/levetid ,så ser man litt "tydeligere" hva som skjer .

Har blitt mange forskjellige siden jeg begynnte med lipo, billige og dyre. Man kan iallefall si at det har skjedd mye på kort tid!

Lekebutikker med lipo, noe av det billigste jeg kan finne da, dekker mye av batteri-spekteret : (Med bla, Hyperion , Zippy mfl )

Kjell O.

Comment

• 67685
      • Nov 2005
      • 87

Pcu

... Siden man er i farta med adresser ...

For de som lader hjemme, kan jeg bare understreke det Ola anbefalte et sted her i forumet; Et bra Powersupply ; MAAS 60A. Bra pris, spesiellt med lav Pund-valuta for tiden :

Rocket Radio are suppliers of radio communications equipment for professional amateur and emergency service users. We supply 4x4 CB Ham Radio Marine Aeronautical and scanning receivers. We are OFCOM registered.

Virkelig verd investeringen!

Kjell Olav

Comment

• Balsahøvel
        • Feb 2009
        • 189

Erik:
        Hyperion - pakkene kommer fra http://www.rclipos.com/Hyperion_G3_CX.htm

Øistein:
        Det ser jo ut til at glow Addiction klarer #1 helt greit. Fløy selv 6 turer igjennom P11 i dag. Spigas klarer ikke #1 veldig bra, men resten av programmet går greit.

Henning

Comment

Working...