Unconfigured Ad
Collapse
Ny entry level F3A-maskin; 2 meter Vanquish
Collapse
X
-
Det var skikkelig snadder -
Er denne i helglass? Hvorfor er det ingen som kan lage er helglass f3a sak på 160cm for 6S ala Angel 50...-Jim Johansen-
Flyklart:
Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
Under construction:
Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, BackfireComment
-
HenningComment
-
Var det med motor eller bare flyet alene?Comment
-
Manual her:
Minner meg om Wind 110? Produsert på samme fabrikk?
Ser den er på lager i utlandet:
http://shop.lindinger.at/product_inf...ducts_id=88322.Last edited by jijohans; 10-06-11, 22:14.-Jim Johansen-
Flyklart:
Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
Under construction:
Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, BackfireComment
-
Jeg mener at en av gutta som er tilknyttet Extreme Flight skrev på rcgroups at det er samme fabrikk som produserer EF og Sebart. Nå er det dessverre ikke flyet som er begrensningen min, så det ville vært fjollete å bytte modell. Men jeg ser enkelte som er mye bedre piloter enn flyene sine i Sport 07 og Nordic som jeg tror ville tatt et kvantesprang med Vanquish. Det virker feks som at Superstar40 vurderer å ta til vettet og gå over til elektro snart?Anders Eiebakke90078513Comment
-
Hehe - bør vel bli en bedre pilot først tenker jegComment
-
Jeg mener at en av gutta som er tilknyttet Extreme Flight skrev på rcgroups at det er samme fabrikk som produserer EF og Sebart. Nå er det dessverre ikke flyet som er begrensningen min, så det ville vært fjollete å bytte modell. Men jeg ser enkelte som er mye bedre piloter enn flyene sine i Sport 07 og Nordic som jeg tror ville tatt et kvantesprang med Vanquish. Det virker feks som at Superstar40 vurderer å ta til vettet og gå over til elektro snart?
Min personlige og ydmyke mening om det perfekte flyet for Sport 07 og Nordic er F3A – modeller som ble konstruert for 10 år siden. De er MYE lettere å fly enn dagen design med store kropper og små vinger som er konstruert for finaleprogrammet i F3A med rolling loops og snap – roller. En ”slank tometer” går på skinner og penetrerer vind som et spett. Det er min erfaring etter tidligere å ha konkurrert 5 sesonger i Nordic og har fløyet et ”spett”.
Espen: Du får sette i gang å fikse Scorpion. Den fløy virkelig bra!
HenningComment
-
. Understell er reparert etter deadstick og nå er det bare været som ikke gjør at det blir flyging. Har Matrix som er omtrent flyklar også, men må skifte spinner, bakplata er blitt skjev. Når Matrix har fått jomfru tur og alt på den er ferdig setter jeg igang med Scorpion.
Comment
-
Hm, det høres jo logisk ut. Selvom det er litt kjedelig info nå som vi hadde en så fin trådDet eneste jeg stusser over, er i Nordic-programmet med knife edge og 4 punkts-roll, det må jo være lettere å utføre dette med en moderne maskin, eller?
Anders Eiebakke90078513Comment
-
Spigas 90en til Espen (min gamle modell) er den modellen som roller best av alle modeller jeg noen gang har fløyet. Å hatt den modellen i 2x2 meter med elektro hadde vært en drømmemodell for Nordic. Knife edge og 4pt – roller gjør ny og gamle modeller. De gamle fly ikke rolling loop eller knife edge lopp veldig bra. Det er vel mulig, men da skal man jobbe litt.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment