Unconfigured Ad

Collapse

Servoer til 2x2m F3A maskin

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lofoten Airlines
    • Apr 2003
    • 50

Servoer til 2x2m F3A maskin

Jeg vurderer å bygge en 2x2m F3A maskin og ønsker råd fra folk med erfaring fra F3A/ Nordic. J
    Jeg bruker i dag JR, men alle merker er intressante.
    Har JR 8301 (0,22s 60grader, 6,4kg digital) på¨alle ror på en spigas 90
    ( 1 sideror, 1 høyderor. 1 på hvert bal.ror.
    Natt og Dag fra analoge servoer...
    JR 8411 eller 8511 har jeg sett litt på..... Kom med erfaringer og synspunkter. Kvalitet er viktigere enn pris.
    Hvor Handler dere ? Singapore, Hong Kong eller lokale forhandlere ?
    Jeg har handlet hos flyhobby.no (JR8301 800kr), men har hørt at det er en i Rogaland som er rimelig. J lie partner er også nevnt (modelracing fuel)
    Espen Mortensen
    Spigas 90(Ola Fremming)
    Psykopat XL (Jack Farstad)
    Super Diablotin( JR)
    Edge 540 3d
    Lieraider
    Tragi 702
  • RGJ
    • Jul 2004
    • 922

Hei!
    så du spurte på rcu også...
    jeg kjenner ikke JR bruker Futaba selv så sånn er det ..
    jeg kjører 5 celler akk på motaker kjøpt hos Smalsize i Oslo med regulator som regulerer ned til 5,7 v . Kjøp en god bryter ble anbefalt og IKKE bruke futabas orginale .
    mener servo nr er 9151 på høyde og sider ror og lavprofil servoen 9150 på balanseror.
    kjører OS rx 140 med pipe fra Lorentz i tysk land (greve low pressure) og og brukte også manifold fra han til denne knakk for meg.
    har kjøpt mye fra Singapore ...som motor(os 140 og 46)...byggesett (pilot seduction)servoer og mk utstyr, noe fra Probuild i England og noe fra statene..
    legger ved litt linker ...

har handlet mye fra Singa pore......helt ok og ha med og gjøre ..mk utsyr ca 1\2 pris....og noe av servoen er ennå litt billigere, vet at endel mener vi skal støtte butikkene her hjemme på berget men de fyller ikke lommeboken min !

er det noe annet ...så mail meg
    Rune
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

Comment

Working...