Hei hei
Har tenkt å begynne å fly litt F3A, har flydd 3-4 år med fly som er ett til to hakk over trainer fly i størrelse opp til 60 size.
Har lyst til å prøve noe som er litt større og med bensin. Noen forslag ?
Kom over denne modellen: Protech Tojeiro 120
Teknisk hobby
Protech Tojeiro 120 F3A ARTF - T0407
Tojeiro er en aerobatic F3A-modell som er konstruert av 3 medlemmer av det belgiske F3A World Championship team. Modellen er konstruert for å tilfredstille de høyeste krav til dagens F3A konkurranser.
Symmetriske profiler som er modifisert og videreutviklet for ekstreme flymønste.
Skoget har stor overflate for bedre å utføre "knivsegg" manøvre.
Produsenten er overbevist om at denne modellen bygd i lettvekt balsa og finer, vil utkonkurrere alle tilsvarende modeller lagd i komposittmateriale, når det gjelder vekt, styrke og presisjon.
Tekniske spesifikasjoner:
- vingespenn: 1830 mm
- lengde: 1999 mm
- Vingeareal: 67 dm2
- vekt: 4500 gr
Settet består av:
Ferdig spantbygd balsa og finer kropp og haleflater. Balsaplankede styrofoam vinger , alt trekt med Oracover polyester film. Ferdig lakkert glassfiber motorcowling og hjulkåper. Fiberglass understell, hjul, fueltank med fittings, motorbukk, alle nødvendige smådeler samt byggebeskrivelse.
Du trenger i tillegg:
- Motor: 120-160, 2-takt eller 24cc bensin
- Radio: 4-kanaler programerbar med 5 stk servoer (min 4,0kg) og mottaker
Hadde da tenkt å sette inn en bensin motor på rundt 25cc.
Noen som har noen erfaringer med denne eller generelle kommentarer til en nybegynner i F3A?
Har tenkt å begynne å fly litt F3A, har flydd 3-4 år med fly som er ett til to hakk over trainer fly i størrelse opp til 60 size.
Har lyst til å prøve noe som er litt større og med bensin. Noen forslag ?
Kom over denne modellen: Protech Tojeiro 120
Teknisk hobby
Protech Tojeiro 120 F3A ARTF - T0407
Tojeiro er en aerobatic F3A-modell som er konstruert av 3 medlemmer av det belgiske F3A World Championship team. Modellen er konstruert for å tilfredstille de høyeste krav til dagens F3A konkurranser.
Symmetriske profiler som er modifisert og videreutviklet for ekstreme flymønste.
Skoget har stor overflate for bedre å utføre "knivsegg" manøvre.
Produsenten er overbevist om at denne modellen bygd i lettvekt balsa og finer, vil utkonkurrere alle tilsvarende modeller lagd i komposittmateriale, når det gjelder vekt, styrke og presisjon.
Tekniske spesifikasjoner:
- vingespenn: 1830 mm
- lengde: 1999 mm
- Vingeareal: 67 dm2
- vekt: 4500 gr
Settet består av:
Ferdig spantbygd balsa og finer kropp og haleflater. Balsaplankede styrofoam vinger , alt trekt med Oracover polyester film. Ferdig lakkert glassfiber motorcowling og hjulkåper. Fiberglass understell, hjul, fueltank med fittings, motorbukk, alle nødvendige smådeler samt byggebeskrivelse.
Du trenger i tillegg:
- Motor: 120-160, 2-takt eller 24cc bensin
- Radio: 4-kanaler programerbar med 5 stk servoer (min 4,0kg) og mottaker
Hadde da tenkt å sette inn en bensin motor på rundt 25cc.
Noen som har noen erfaringer med denne eller generelle kommentarer til en nybegynner i F3A?
Comment