Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Tror jeg vet hva som forårsaker lydfeilen ihvertfall, og det er mulig at 2048 feilen henger sammen her. Jeg har valgt en litt sær codec på lyd, så jeg kjører den ut igjen med standard codec for lyd.
I øyeblikket står det at remaining time er ca 2 timer, men jeg tror ikke det vil ta riktig så lang tid. I tillegg så vil opplastningstiden til serveren komme.
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
Problemet nå er internettlinjen. Jeg har SVÆRT ustabil forbindelse til ftp.servage.net. Når jeg kjører traceroute så er det noe som skjer hos min internettleverandør.
Jeg får derfor ikke lastet opp den nye fila til serveren. Akuratt nå har jeg vel klart ca 16MB, men så var det stopp.
Jeg gjør stadig nye forsøk, men mulig det ikke vil fungere før imorgen.
Jeg gir beskjed her så snart fullstendig fil er lastet opp.
DA tror jeg endelig dette skal fungere. Fila er ihvertfall ferdig opplastet, har korrekt størrelse, og har nå en standard lydcodec. Streaming fungerer også fint nå.
Sukk, du har nok desverre rett. Jeg merket det ikke i utgangspunktet fordi du kan "dra deg" forbi 4:51 og kikke videre uten problemer, men om den spiller forbi så kommer en feil. Jeg ANTAR at dette skyldes problemene jeg hadde med opplastningen igår. Og at opplastningen ble brutt gang på gang, og resumet. Og at det har skjedd en liten feil i opplastningen. Ny fil er på vei opp igjen, så får vi håpe at det vil fungere denne gangen.
Feilen finnes ihvertfall ikke på originalfila som ligger her på MAC'en, så feilen må ha skjedd under opplastning (evt. etter opplastning, men det er vel lite trolig).
Jeg beklager alle problemene.
Til dere som ikke orker vente: fila som ligger der fungerer inntil videre, men dere på dra dere forbi 4:51, om dere drar ifra 4:45 til 5:00 ca så fungerer det (her ihvertfall).
Til dere som ikke orker vente: fila som ligger der fungerer inntil videre, men dere på dra dere forbi 4:51, om dere drar ifra 4:45 til 5:00 ca så fungerer det (her ihvertfall).
Det fungerer ikke. Fila er bare på 16MB. Det jeg har sett ser bra ut, så se å få lastet opp hele fila nå da!
Ny fil er oppe, og ser ut til å fungere. Gi beskjed dersom dere fortsatt skulle finne noen feil.
Serveren er lett ustabil hos meg, men as we speak så har jeg sagt opp avtalen med servage (er lei av tullet hos dem) og gjort avtale med noen andre, så antagelig vil videon bli flyttet over til mere stabil server, kanskje allerede idag.
DVD'en er også i sluttprosessen, så de som måtte ønske å sikre seg høsten's vakreste eventyr på DVD har muligheten. DVD'en inneholder Notoddenstevnet 2008, samt to bonustrack (Notodden stevnet 2007, samt mesteparten av "råvideon" av Johnny's fantastiske 182). For flere detaljer om bestilling / betaling / pris, se første innlegget.
Jeg vil presisere at DVD'en er med fargecover (endel bilder) og fargetrykk.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment