Announcement

Collapse
No announcement yet.

4-blads propeller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4-blads propeller

    Har klart å finne en 4-blader i 12X6 men skulle gjerne hatt større....13x7 eller endog 14X7....Noen som vet hvor man kan få tak i? Mener å ha sett no oppsett med løse nav og blader også for noen år siden......Vet ikke om jeg stoler helt på slikt oppsett men har ikke sett det heller på lange tider.
    Noen som kan hjelpe?

  • #2
    Varioprop

    Originally posted by Tow View Post
    Har klart å finne en 4-blader i 12X6 men skulle gjerne hatt større....13x7 eller endog 14X7....Noen som vet hvor man kan få tak i? Mener å ha sett no oppsett med løse nav og blader også for noen år siden......Vet ikke om jeg stoler helt på slikt oppsett men har ikke sett det heller på lange tider.
    Noen som kan hjelpe?
    Hei.
    Ang. løse nav og blader så er det kanskje Varioprop du tenker på. Ta en kikk på: ramoser Technik + Design
    Har ingen erfaring med disse selv. Mener de er tiltenkt elektrodrift. Der er også oppgitt en maks RPM på de forskjellige nav/blad kombinasjonene. Ser de har blader opptil 15" på de største navene.
    Såvidt jeg vet er det ikke lenger noen norsk forhandler.

    Mvh. Olav E.

    Comment


    • #3
      4 blader

      Kansje her: Esprit Tech/Model 1.321.428.3066
      Alt kommer ned....

      Comment


      • #4
        zingerpropeller.com

        Der finner du 4 bladspropeller. Løse nav og løse blader. Bare send en mail til "Joe" og bestill. Han sender til Norge om du opgir visa-informasjon. Paypal vil han ikke ha
        Med vennlig hilsen
        Johannes Gjessing GMFK
        || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

        Comment

        Working...
        X