Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei
Har tenkt å kjøpe lysannlegg til fly.Dvs Bcn,nav og strobe light som gir skikkelig effekt.
Ser jetgutta har dette men vet ikke hva jeg trenger og hvor jeg får tak i dette.
Forslag
Mvh
Rune
Jeg har et fra Optotronix.de. Det er litt pricy men så fungerer det også godt. Her kan du også få roterende beacon. Du kan velge mellom forskjellige styringsenheter som gir deg alle de mulighetene du skulle ha bruk for.
Har ikke noe bilde film av min modell siden den ikke er ferdig ennå men det er masse eksempler på Optotronix.de.
Billig og enkelt som virker.. Har fått et i hus som skal prøves
Eller Multiplex sitt fra el-fly i Danmark, der du kan skru av og på lysene også med 3 polet bryter.
f.eks.??
skal skrive litt om hvordan flybelysning på virkelige fly er i juleferien og vil komme tilbake med mer info da.
Rotation beacon (rød blink) blinker nå på nye fly, før roterte lyspæra..
Jeg kjøper herfra http://www.dreamworksrc.com/catalog/index.php De selger 1w emittere, dette lyser bra. Du får nå 5w anlegg også, det lyser i noen tilfeller for bra..... hvem som har dette er jeg usikker på.
Jeg kjøper herfra http://www.dreamworksrc.com/catalog/index.php De selger 1w emittere, dette lyser bra. Du får nå 5w anlegg også, det lyser i noen tilfeller for bra..... hvem som har dette er jeg usikker på.
Optotronix har 3w emitter med kjøling. Du kan også velge 1w. Kontrolleren har 14 utganger hvor 8 er permanent lys og 6 er flash i forskjellige varianter. Utgangene er også programmerbare og du kan styre 2 servoer til f.eks. landingslys gjennom kontrolleren. Har så vidt testet mitt anlegg på bordet og det virker knall.
sjekk de nye remsene til elefun! lyser opp en dal midt på dagen
elefun er oxo jækla gode på alt innen heli og kan garantert hjelpe deg med hva du ønsker (de har suveren service, extremt bra!) -bare sjekk elefunfly om natta
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment