Announcement

Collapse
No announcement yet.

Austar fieseler storch - nytt forsøk!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Austar fieseler storch - nytt forsøk!

    I går hadde ledelsen her opprydding og fjernet spam. Hvorfor min utmerkede tråd om storken gikk med i dragsuget er meg en gåte, men slikt skjer. (Jeg vet hvem som gjorde det, men man tilstreber full diskresjon)
    Et australsk firma, Austars-model Pty Ltd , får produsert en Fieseler Storch, vsp 2,44, i KINA. Dette er vel akkurat samme str som de gamle Svenson-settene.
    Den ser noenlunde rett ut, men har alldeles forferdelige dekaler, laaaangt fra originalen. De vil ha 550 dollar og kan få flyet sendt direkte fra Kina for ca 250 dollar. Flyet har ikke front slats, men det kan man vel lage i ettertid. For de som har lyst
    RolvB - storchaholic
    Flisespikkeri er gøy!
    Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
    Dyrøy MFK
    ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
    http://rolv.info

  • #2
    Heisan. som jeg skrev i den forsvunnede tråden så driver jeg med ett svenson kit. og har drevet med det noen år. men hvis du kjøper denne og vil lage front slats selv. så kan jeg scanne og sende deg en kopi av den delen av tegninga som viser profilen på slats`n Sitter her nå med manualen til svenson og det står ikke noe oppgitt ang vingespenn. men att den er i 1:6. men tror den er rundt 230cm
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Jeg vet for fact at rolv har flotte tegninger av slats fra før...............nå må du begynne å bygge.

      Lurer på om Tyor kjøpte en Storch av meg en gang (aviomodelli ) kom den noen gang i lufta?

      Viggo

      Comment


      • #4
        Har ikke kjøpt av deg Viggo. Har bare hatt en storch jeg og det er denne. Den kjøpte jeg av Thor Arne Solberg. Skal prøve å få tilatelse av fruen til å okkupere ett bord i andre etasje nå hvor jeg kan bygge og ha det liggende slik at jeg ikke trenger å rydde bort for hver gang. da blir det straks mere intresant å fortsette med denne
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment

        Working...
        X