Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sniktitt på neste vinters byggeprosjekt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sniktitt på neste vinters byggeprosjekt.

    Har fått levert neste vinters byggeprosjekt, 1:2,2 Flybaby, 380 cm vingespenn, underkant av 20 kilo, motoriseres med giret 62cc, settet er fra Schlundt modellbau i Tyskland, forhandles i Norge av Eureka RC, jeg har bygget mange modeller fra kit, men dette er noe av det flotteste jeg har sett, samt at det er utrolig komplett, kun betrekning og lim som må handles i tillegg, prisen kan virke noe høy, men forsøker man å regne på alt småtteriet som er med, så er det nok ikke så aller verst. Jeg tok med allt tilbehør også, eksospotte, dummy motor, vingeposer, propell 34 x20 og motor med gir, kan holde hardt å vente til snøen kommer.....

    Eureka-RC.no

    ShopXS

    Viggo
    Attached Files

  • #2
    Skikkelig lekkert! Må følge med på denne også!
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • #3
      Håper du lager en liten blogg om denne nydelige modellen
      hadde jeg hatt bedre plass hadde jeg nok tenkt på noe sånt..

      Comment


      • #4
        Dette ser lekkert ut ja.
        Det var en flott propell. Fikk lyst på en slik på Spacewalkern. Den minste de har skulle vel gå.
        Stein Johnsen
        http://www.blåmåsan.com

        Comment


        • #5
          Det blir en byggetråd på denne ja, men oppstartførst oktober/november.

          Airmix - Datenbank

          Viggo

          Comment


          • #6
            Tøfft med slike prosjekter
            Flisebygge er jo ren lykke og balsam for kropp og sjel. Blir morsomt å følge med på

            Comment


            • #7
              Gratulerer, med flott kitt og fly. Gleder meg til å se byggeloggen. Selv har jeg en Flybaby, men ikke så stor...
              Hans-Peter Röder
              http://www.phoenix-rc.org/
              www.jetsofnorway.no

              Comment


              • #8
                Jeg har alltid likt flytypen, har tidligere bygget Dynaflite sin 1/4 flybaby og BalsaUSA sin 1/3 flybaby, så dette er naturlig progresjon. Nærmer seg byggestart nå.

                Viggo

                Comment

                Working...
                X