Announcement

Collapse
No announcement yet.

Petrausch North American Harvard AT-6 1:3,74

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stilig. Prøver og følge med. Blir dette tredje eier åå denne modellen? Om jeg har forstått rett?
    Mener jeg så denna på Notodden sist.det er bare og legge inn mer her vist det er noe, jeg følger med

    Comment


    • 5'e eier nå.
      Råeste flyet jeg har hatt (råere enn Pitts..)
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • Nydelig modell og motor!, syns også den blåfargen og den "ringen" i sølv foran på cowlingen er fin.
        Men du, vil du ha så rask deploy av flapsene på den da?
        Nå er det jo veldig individuelt hvordan fly reagerer på det, og jeg så at du hadde den på 3-punktsbryter.
        Men det er og litt fancy med sakte deploy av flaps syns jeg da

        Comment


        • Er det senter flap på den?

          Må få på skala eksos på sikt
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • Originally posted by affa View Post
            Er det senter flap på den?

            Må få på skala eksos på sikt
            Skala eksos må vi få. Men en så lenge koser jeg meg med den slik den er.
            Skala eksos blir prikken over en i som allerede er der. Dette var mannegreier mildt sagt

            et par store med moki og en liten jett

            Comment


            • Berre lekkert

              Comment


              • Skulle jo skalafisere min i vinter men har ikke klart å få den på benken ennå

                Kunne jeg bare vært litt mer organisert og ha litt færre baller i lufta....

                Skal få cockpit, ny glassfiber ramme til canopyglass i sliding versjon, weathres og lakkes
                ____________________________
                Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                Comment


                • Originally posted by affa View Post
                  Skulle jo skalafisere min i vinter men har ikke klart å få den på benken ennå

                  Kunne jeg bare vært litt mer organisert og ha litt færre baller i lufta....

                  Skal få cockpit, ny glassfiber ramme til canopyglass i sliding versjon, weathres og lakkes
                  Får en kjøpt ferdig sliding canopy til denne???
                  et par store med moki og en liten jett

                  Comment


                  • Skala eksos skal vi klare å få til Jone, den dummy eksosen som er der,er den i stål ?
                    Hvis ikke så kan jeg bruke den som mal på utløpet. Gleder meg til å ødelegge kneet når jeg skal bøye rør til dette.

                    CubRune

                    Comment


                    • Sliding canopy må lages ja... Tenkte jeg skulle lage form og støpe
                      ____________________________
                      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                      Comment


                      • Blir jo bare bare bedre og bedre det her

                        Comment


                        • Originally posted by CubRune View Post
                          Skala eksos skal vi klare å få til Jone, den dummy eksosen som er der,er den i stål ?
                          Hvis ikke så kan jeg bruke den som mal på utløpet. Gleder meg til å ødelegge kneet når jeg skal bøye rør til dette.

                          CubRune
                          Nope- den er ikke i stål. Laga av noe plast greier tror jeg. Vi får se en gang det passer sånn.
                          Får ta denne opp først og få alt til å svive slik det skal. Gleder meg.
                          et par store med moki og en liten jett

                          Comment


                          • Jeg brukte 28mm kobberbend på eksosen til Alf. Klemte sammen muffa og sølvloddet to flexirør i den. Ble ganske greit
                            Balsa

                            Comment


                            • Er jo mye tykkere rør på utblåsningen? 45mm?
                              ____________________________
                              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                              Comment


                              • Supert fly som fortjener å bli brukt masse dette. Hun fløy som en ørn
                                Tassen fikk også tatt jomfru på denne. Søndag morgen lettet Morten 11 år med At-6 og fløy fin skala
                                tur med røyk og det hele. Takeoff og landing gikk som en lek. Bra jobba


                                Attached Files
                                et par store med moki og en liten jett

                                Comment

                                Working...
                                X